• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • Jacie

* Pernilla Wahlgren - hennes beteende och skratt är enormt störande.
    * Tom Cruise - verkar vara en knepig typ och jag tycker inte att han gör några bra filmer heller.
    * Ashton Kutcher - otroligt töntig.
    * Anthony Hopkins - mest för att han gjort så äckliga roller som till exempel i När lammen tystnar, usch!

• miau

Och ett par nya namn:

Christine Meltzer och Kajsa Ingemarsson (hon som har skrivit "Små citroner gula").

Två dryga typer som tycker att alla andra idioter kan stå i köer, de är liiite, liiite bättre än alla andra...Blä!!!!

• Jacie

Jonas Gardell var ingen favorit tidigare heller. Har tyckt att han har alldeles för grova skämt och är otroligt överskattad. Dock blev han lite mer "mänsklig" i mina ögon när jag såg honom i Mia på Grötö förra veckan. Fick en helt annan bild av honom som person. Men, jag tycker fortfarande att han har dålig humor!

Prinsessan Madeleine har jag inte mycket till övers för heller.   

• Fisnissa

Mikael persbrandt
    Tom Cruise
    Sandra Bullock
    Angelina Jolie

Finns MÅNGA fler men de här är bara..urk!

• Gullmaja

Hela Wahlgren familjen! Mest Pernilla. Hon dyker upp överallt! Utnyttjar sitt kändisskap till max. Tandtrådsreklam, gör kokbok, blogg, sitter i morgonsoffor, sjunger i melodifestivalen m.m

• Lotus86

* Pernilla Wahlgren- tillgjord och uppmärksamhetskrävande med Bror Duktig- komplex
    * Per Gessle- Löjlig, snål och tråkig
    * Lena PH- ....behöver jag ens förklara?
    * Carola- jätteduktig sångerska men helt hjärntvättad

Jag bara dömmer nu trots att jag inte träffat dem, men det e vad jag har sett av dem iaf =)     

• mepetite
    Gullmaja skrev 2013-02-26 08:52:28 följande:
    Hela Wahlgren familjen! Mest Pernilla. Hon dyker upp överallt! Utnyttjar sitt kändisskap till max. Tandtrådsreklam, gör kokbok, blogg, sitter i morgonsoffor, sjunger i melodifestivalen m.m

håller med. äckligt  jobbigt!
  • Lotus86
    Gullmaja skrev 2013-02-26 08:52:28 följande:
    Håller med, hela deras familj e sååå tillgjord!
Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?