Inlägg från: Tuttiluttan |Visa alla inlägg
  • Tuttiluttan

December bebis 2013

Hej allesammans!

Jag väntar en december bebis, känner att jag passar in här då

Blivit gravid efter 3 IVF försök, första VUL sa BF 20 dec. Ska på rul nästa torsdag, då får jag det "spikade" datumet

• Tuttiluttan

Ska på rul idag 14.30, nerverna börjar verkligen göra sig till känna nu... Min Guuud va nervös jag är!!

• Tuttiluttan
    mamma till oliver skrev 2013-07-25 23:00:51 följande:
    Tuttilutti: grattis till lyckat rul :) väntar också en flicka med bf 19 dec :) Jo du kan ha åkpåse i liggdelen .. Det hade jag till min son han är född 28 okt

Tack

Kul vi har samma datum och att de är 2 flickor Då får vi se vem som vill titta ut först
  • Tuttiluttan

Min önskan är att tösen inte kommer på julafton, vill iaf hon ska få en egen dag och inte slå ihop julafton med kalas!

Har BF 19/12, så jag hoppas hon kommer i tid

Som IVF:are och många års kämpande betyder inte månaden ett dugg för mig! Hon är så fruktansvärt efterlängtad när hon än väljer att komma

• Tuttiluttan
    Plopps80 skrev 2013-07-27 09:49:55 följande:
    Tack vore kul med bilder på allas magar.

Min mage är inte alls i närheten av din! Min är inte ens en kula, jag ser bara mer plöffsig ut.. Jag är i v20.
  • Tuttiluttan

Jag hade innan plusset gått upp 9kg, mycket pga av alla hormon preparat som jag fick ta iom Ivf-behandlingen.

Har dock inte gått upp ngt mer efteråt änsålänge är i v20.

• Tuttiluttan
    Annaa1988 skrev 2013-07-28 22:02:57 följande:
    Är det första barnet?

Min fanns inte förrän vecka 27-28 :) Så den kommer! 

Ja, det är första barnet! Längtar ihjäl mig efter en fin mamma mage som ni andra har!

Har hört de kan ta tid när de är första, vad är de som gör att de är sån skillnad? Magen då, att de syns betydligt tidigare om man redan har vart gravid?
  • Tuttiluttan
    MissKaos skrev 2013-07-28 21:11:04 följande:
    Pre sonen gick jag upp masdot pga ett års hormon beh. Bara provera och pergo..

Du går ner det sen det jkräver jobb men det går!

Jag är inte rädd för kilona som kommit o de som kommer. Gick ner 30kg på egen hand innan vi fick IVF hjälp. Så bring it on
Svar på tråden December bebis 2013