December bebis 2013
Ikväll är där liv i magen så det bara tjongar om det Bebis är ÖVERALLT och så har vi hittat mammas revben..
Ikväll är där liv i magen så det bara tjongar om det Bebis är ÖVERALLT och så har vi hittat mammas revben..
Kallt, ruggigt, regn, fuktigt, blåsigt.... Ohh kom nu vintern, du är välkommen
Jättefina magar!
Här är min, V 27
Jag måste fråga igen, jag har inte lyckats hitta inställningarna för sidfot här. Det vill säga spara min lilla fras som sen står längst ner på inläggen. Nån som vill göra ett nytt försök och förklara hur jag ska göra??
Någon här som vill ha lite neutrala babykläder? Strl 56
* 1st mjukis dräkt
* 4st bodys
* 1 pyjamas
* 2par jeans
* 1st mössa
* 3st mjuka byxor
Jag vill inget ha för de, vill bara att de ska användas ist för att slängas. Jag har alldeles för mycket kläder till tösen o allt får inte inte plats i lådan
Kläderna är begagnade men i väldigt fint skick!
Idag gick jag in i v29 och har därmed entrat 3:e trimerstern Vilken magiskt känsla att gå in i sista delen! Som jag sagt tidigare, känns helt overkligt att detta skulle hända mig
På måndag ska vi få se vårt lilla gryn igen via 3D *längtar* och på tisdag är de dax för glukosbelastningen.
Jag har även börjat fundera en del på förlossningen, smärtlindring, värkar osv.. Massa tankar som snurrar..
Har läst lite om Tens, jag fattat inte riktigt vad de innebär. Ngn med erfarenhet och vill dela med sig? För och nackdelar och vad de går ut på?