December bebis 2013
Lycka till sarak!!!!
Stort grattis fröken ö!!!!
Avis är jag på er!, en vecka kvar till bf.. Försöker tänka övertid men... Ni vet:)
Lycka till sarak!!!!
Stort grattis fröken ö!!!!
Avis är jag på er!, en vecka kvar till bf.. Försöker tänka övertid men... Ni vet:)
Min mor födde syrran 4 dagar tidigare och mig ännu tidigare... Hoppas det ökar mina odds, jag vill träffa det lilla livet i min mage! Vill lära känna honom!
Hade en väninna här igår som med båda barnen dagen innan gått en rejäl runda samt sprungit i trappor, kanske finns där sanning i myten ändå;) jag har inte testat något än..
Lycka till jis!:)
Inom tre veckor är det dax!! Bf 3:e !
Grattis sarak:)!!!!
Grattis jis! Tråkigt med neo, men snart ska allt va bra ska du se:)
Nov13: lycka till idag då, jag har själv en känsla i kroppen att det är dax idag, men inga vidare tecken^^
Happ, då går man och lägger sig med vanliga tanken igen. "Tänk om de händer i natt" , imorgon är de 4 dagar kvar till bf, så många dagar som min mor födde sin förstfödda före bf. ( min syster) . De sägs ju spela roll med gener...?
Bm i morgon med, hoppas de är sista gången innan han kommer;)
Jag vill bli smal igen, kunna prova skor och kläder och shoppa lite, gå utan att känna mjölksyra i benen och få maxpuls, kunna resa på mig utan att ta hjälp av ngt. Äta massa goda ostar! Bli av med hemorojderna, för de tycks inte va ngn ide så länge grav fortlöper, haft dem i månader.. Har testat salva.
Mest av allt vill jag träffa min son, se hur han ser ut och vem han är, lära känna honom! Hinna mysa med honom innan jul och kunna vara med och fira jul med honom! Shit, vi har väntat så länge på vårt under, 2,5 år tog det att få pluset att stanna, tre missfall innan dess...
Fl ser jag inte fram emot, vill inte ha ont, spricka, ha folk som glor mellan mina ben ( känner mig äcklig där med hemorrojder och misslyckad rakad (?) bikinilinje. Vill inte bajsa på mig offentligt... Men vill ha de "överstökat" som när man i plugget ska ha presentation, så tidigt som möjligt så man kan slappna av sen.
Jag litar dock på personalen på bb, de måste jag ju, då de är dax lägger jag mig i deras ansvar, allt det jag är rädd för mm är ju deras vardag. Tror inte att alla andra precis vart "fittmodeler" och jag är den enda med hemorrojder och ojämnt rakad hårväxt.. Mest av allt är jag orolig för att nått ska hända min skatt! Bara han mår bra, och allt går bra med honom så får de andra va trotts allt!!
Nu har jag öst ur mig! Trevlig läsning alla;) haha.. Nä men såhär känner jag, läs inte om du inte vill;)
Jag klarade det!!!!
Igår 20.01 föddes vår Alvar, 4050g och 52cm efter en förlossning på 7,5h från att dom tog vattnet.
Trodde jag aldrig då snitt vad det enda alternativet från start.
Då va man hos bm och äntligen va han fixerad!! Sen iaf innan v 30 har han varit liite ruckbar, men nu så! Han gillar vänster sidan och där låg han nu med, vanligen ligger de på högersidan sa bm, men han har vart tvärt om hela tiden:) bn sa att de blir lite sämre tryck då de väljer vänster och att förlossningen kan dra ut lite:/ jaja, hoppas de går bra, en för snabb fl kan väll öka oddsen för att man spricker eller? Försöker se de från ljusa sidan.. Ut måste han ju iaf!!
Idag har de varit några extra tryck nedåt, ilar till ordentligt ! Är de ett tecken? Känns som om de skulle va dax i dagarna.. Hoppas de är så!!