MissKaos skrev 2013-09-23 10:34:12 följande:
BM idag kl 13:30. Återstår att se vad hon säger. Kännerm ig lite besviken om jag inte får avsluta på jobbet. Pratat med min chef och det verkar ändå ok att jag skulle plocka ut all min komp/flex tills jag går hem. Dvs nästan 30h.. Jag är nu sjuk tom onsdag. jobb to+fre denna veckan. Jobb nästa vecka + må veckan därpå. Sen *poff* Jag skulle då tänka mig ta bort långdagarna på måndagar och jobba 7-14. Ta ledigt onsdagen samt korta av ngn mer dag. MEN jag måste ju ta mig dit! Antingen spårvagn = gå till vagnen tar 10min sen åka vagn 30min, gå ca 15min. Får lite s-dr av att åka vagn.. Eller cykla 45 min Enkel väg. Bil är kört. 12kr/h för parkering PLUS trängselavgift som jag tror blir på minst 35kr/dag.. Det går ju inte! En dag kan man ju göra det men 8dgr. Betala nästan 800 kr för att åka fram och tillbaka?
Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
Lycka till hos bm, eller vad man säger:)
Men fy va dyrt för dig att ta dig till jobbet!! Menar du att du måste betala parkering trotts att du är anställd? Förstår att du har lite krångel med att ta dig till jobbet.. Att cykla höggravid nu när det är så kallt och så långt är ju inge vidare heller..