• Em me

December bebis 2013

Plopps80 skrev 2013-05-10 08:51:25 följande:
    Har fortfarande inte bestämt mig :( åker till London nästa v. Skulle vilja vara snygg till dess. Ska låna en filtrermask av svärfar :>

Det bästa är kanske att färga hos frisören om du nojar? Deras färg är ju något hälsosammare.. De har speciella utsug och annan färg. Det var väll du som ville ha rött med?ett annat tips är isf att välja nån färg närmare din normala och inte behöva färga massa? Rött kräver ju en del, går lätt ur och man behöver färga oftare. Du har ju all tid i världen att va rödhårig sen:)
  • Em me
    Inelg skrev 2013-05-12 10:13:07 följande:
    Idag vaknar jag utan feber. Skööööönt! Över en vecka med hemsk feber och jag ser ljusningen! Illamåendet är inte så närvarande längre och tröttheten inte heller (har iof varit sjukskriven 1v nu) ..

Kan det vara så att spökveckorna kan komma redan i v 10? Är (9+2) nu

Härligt att du mår bättre:) kanske kan spökveckorna komma redan? Jag har med mått bättre senaste och oroar mig sååå är i v 11.. Min mfs nojja är helt klart tillbaka:s
  • Em me

Jobbigt samtalsämne nu.. Jag nojjar för allt efter alla mf, nu blir man ju mer nojjig och jag måste göra alla mina koller...

• Em me
    Soli82 skrev 2013-05-14 08:40:32 följande:
    3 veckor till v12. Fick igår veta att vi väntar tvillingar :) 3 barn i december alltså om allt går som planerat!

grattis!;D vad kul!
    MissKaos skrev 2013-05-14 08:54:24 följande:
    Jo, jag gjorde en massa Ul med min son. Han är helt ok. Så svaga samband som man ser så tänk inte på det. Och, vården had eju knappast valt att skada ett barn medvetet -elle rhur?

Ja de har du ju rätt i.. Och jag måste ju med så inget jag borde fundera på..
  • Em me

Massa kramar ingel!! Var bor du och har du utrett missfallen? Förlåt om du redan sagt det! Du får gärna inboxa om det är nått!! Anledningen att jag fråga var för att jag annars ville tipsa om studien jag är med i för upprepade mf. Kram

• Em me
    Björnmossa skrev 2013-05-22 14:52:22 följande:
    Bm tycker jag ska avvakta eftersom det inte direkt gjort ont. Jag ringde sjukhuset för att be om UL men de hade inte telefontid och jag är inte riktigt beredd att ringa akutnumret bara för att jag är ledsen och orolig. Ska ringa imorgon igen.

Tyvärr har jag dålig erfarenhet av blödningar med tre mf i bagaget. Men vill bara säga att du kan ringa 1177 och bli skickad till akuten etc. De har jag gjort två gånger! Första gångenpratade jag med bm och blev kollad först veckor efter mitt mf! Gick och mådde dåligt länge vilket jag inte rekomenderar. Sen dess har jag alltid ringt 1177, sagt hur jsg mår och känner och fått akut tid! Jag har inte haft ont nån av gångerna och blödningen har varat ca lika länge som en mens, riklig med klumpar. Har du inte blödit mer är det nog ingen fara, det är mycket som ska ut! Men rekomenderar ändå starkt att få det kollat, just för din skull! Oro mår ingen bra av!
  • Em me
    Björnmossa skrev 2013-05-22 17:05:18 följande:
    Jag ska se till att få en tid imorn! Idag har det hittills (peppar peppar) inte kommit något mer men det kan ändras snabbt. Måste få veta säkert snart, jag orkar inte ta mig för nåt när det är så här.

Gör det, det är ju bra att det inte blödit mer! Men att gå runt med oro är inget bra och du har rätt att få hjälp! Håller tummarna!
  • Em me
    Sweetboxen skrev 2013-05-22 17:25:18 följande:
    Kliver ur denna grupp. 

Mitt foster hade stannat av i ca vecka 8+6. Skulle varit i v 12+3 idag. Kub-ul idag gav oss inget positivt besked och får åka in imorgon och ta ut h*n eftersom min kropp inte verkar vilja sluta vara gravid.

Har fortfarande alla symptom som går...rubbet..  

BM på gyn i v 7+2 sa redan då att jag inte va så långt gången utan tippade redan då på ca 1 vecka kortare. Så ngt har ju varit fel med lillen fr början verkar det som...tyvärr..:(  

Lycka till alla och njut av era härliga magar :)

Vi gör ett nytt försök och får hoppas på ett vår-barn ist. :)

Kramkram  

Åh nej! Vad tråkigt! Kram
Svar på tråden December bebis 2013