Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Nillis13 - jag ansökte den 29 aug. Ringde så sent som i måndags å då hade de inte ens börjat med mitt ärende! Tanken är att jag ska gå hem om ca 12 dagar så det börjar bli ont om tid :(

• Förstaförsökaren26

Då har jag en liten fråga. Pratade med FK å allt de ska ha in var inkomstuppgifter å årsarbtid. Då jag ansökt från nästa vecka så ska min chef ringa imorgon å intyga så ska de sedan besluta - men till mitt prb, dum som jag är så skrev jag 365 dagar på årsarbtid, tänkte inte längre än vad näsan är. Det är de enda som skiljer mina uppg från min chef. Årsinkomst å anställning stämmer. Kan detta hindra mig från att få ersättning??

• Förstaförsökaren26

Misskaos - gick å la mig i soffan nu direkt efter jobbet å det känns bättre :) Får sluta vara envis å lyssna på kroppen!! Är det många som har påbörjat sina "ledigheter" nu?! :)

• Förstaförsökaren26

Ida j - åh va härligt! Jag längtar nu efter ledigheten. Får börja mysa här hemma å fixa inför bebisens ankomst! Läser på Uni 50% utöver att jag jobbar 100% så det kommer å bli en del pluggande oxå :) Nej, men jag pratade med som igår å de behövde inkomstuppgifter bara å de ringde min chef in imorse så imorgon eller torsdag så vet :)

Misskaos - vart får du all ork ifrån?

Repan - åh, minns hur det var när jag pluggade heltid. Stressigt! Du fixar säkert dina tentor ska du se! :)

• Förstaförsökaren26

Jag kokar torsdag senast skulle jag få besked! ICKE! Tröttsamt om 6 har jag ansökt om att få gå hem! Förstår de inte att vikarier å sådant måste fixad!! Uuhhh orkar inte med sånt här skit!

• Förstaförsökaren26

Mammatilltvå85 - Stort grattis till ert underverk! Hoppas att ni mår bra trots omständigheterna å att er lilla tjej repar sig och blir en stor tjej samt att ni får komma hem snart! Är själv ett oktoberbarn o dom är helt fantastiska har jag hört ;) Ta hand om er och återigen stort grattis!!!

Svar på tråden December bebis 2013