December bebis 2013
Mobilen +lätt dyslexi.
Vill inte tänka på vad som kan hända under fl med bebis räcker med min mor som informerar om sådant
Mobilen +lätt dyslexi.
Vill inte tänka på vad som kan hända under fl med bebis räcker med min mor som informerar om sådant
....måste verklgein duscha.. svettig efter bullbaket. Och det läcker mjölk.. kladdigt. Men ojoj vad bekväm soffan var nu!
MER energi idag iaf, lyckats sova även om det kom ett femårigt litet element och kröp ner i min säng på morgonen. Mysigt dock. Han har *pepparpeppar* börjat sova bättre igen nu. Varit rättså orolig sömen en lång period för honom. Tror nu han har vant sig vid taken på bebisen, sen ska resten på plats.. mammagrisen nr kommer få konkurrans! Han går nu in i babyns rum dagligen och spelar lite på mobilen över sängen, grejar med babysittern, kollar runt lite. Och han planerar att han ska sitta i pappas knä och äta... jag ska då mata babyn och pappa honom Blir bra.. Han har även bestämt med granntösen (Dom är lika gamma) att dom ska leka på dagarna. Hon har en lillebror så hon går bara 15h på fsk. Roligt att lyssna på dom, dom satt på golvet här och byggde Lego en dag och planerade detta själva!