December bebis 2013
Ojoj! Fast ni var snabba! Ute redan 13:30?
Jag gick ju loss därnere i oktober.. Kul! Hade dom blöjor nu? I vilka st
..och var det mkt folk?
Får alltid det dagarna innan mens. Fick det precis innan sonen komut. Typ likadant som inför mens. Kanske är det det tecknet jag sks vänta på. .
Nu är jag snarare hård!! ! magen. Dömd att vara gravid till påsk..
Grattis!
Jobbigt med svärisarna. Och dottern.. vi kommer vars många sen som delar jobbiga upplevelser kring syskonen..
Barn slår sig. Du är ingen kass mamma för det. Du kan inte linda in honom i bomull ju.
Bm idag. Uppgiven. Bf på lördag.. så då är det max 14 dgr till.
Går inte citera *GAHHH*
BÄRSJAL:
En tricotsjal är bäst att börja med. Den är "förlåtande" om man knyter lite knepigt. MEN man måste ju knyta den...
Tex Tricot slen. Sjalar köps med fördel begangade. Intvättade och mjuka!
Det finns endel selar som kan vara bra med, men kolla så bebisen kan sitta i den från början isf.
Bor du i GBG kan du få knythjälp. Och testa mina sjalar för att minska risken för felköp..
Fia; Åhh så mysig sängen ser ut! Jag fösöker förklara för min att om han slutar misshandla min navel och kommer kryper ut så finns det MYCKET mera plats att sprattla på härute..
Syskan. Ja, det är nog allas ångest va? Storebror vill gå på bo med mig, Han är nu lovad att få gå på Bamse i januari men med Pappa eller Mormor. OCH till godisaffären innan.. På morgonen idag undrade han om inte bebisen ska komma ut idag. Så vi kan Pussa den för mycket men förstå får man tvätta den -han har sett bild på nyföding insmetad i fosterfett och blod...