December bebis 2013
Nån annan som dricker hallonbladste, är de till någon nytta? :)
Nån annan som dricker hallonbladste, är de till någon nytta? :)
Ohh grattis till alla bebisar!! Någon som sett min?
Väntar på min bm nu.. Hoppas hon sveper som aldrig förr nu så tösen kommer på utsatt tid imorgon
Eller iaf håller mammas o pappas planering att komma i helgen
De lär ju inte bli ngn bebis imorgon på BF dagen!
Jag va öppen 1cm, hade ca 2cm kvar på tappen som va ganska hård. Hinnsvepning är gjord o jag hoppas de vill hjälpa lite så kanske de sker i helgen!
De goda nyheterna är iaf att tösen har äntligen fixerat sig, hon satt som berget!
Hon mår även väldigt bra där inne, full aktivitet, hjärtat slog fint o växt på lite
Grattis Repan till bebis! Hoppas du återhämtar dig snabbt så du kan börja njuta!
BF idag... O får beskedet att min far är inlagd på intensiven i Malmö o att han ligger i respirator... Tack för den... :'(
Tack snälla för era tankar! Ingen bebis, inga tecken allt som vanligt!
Min far ligger nersövd, troligen koldioxid förgiftad och kan inte syresätta sig själv läget är stabilt just nu!
Idag kl 14,29 kom äntligen våran prinsessa!
Måste medge att jag är något avundsjuk! Vill oxå att nägot ska hända! Här är det lugnt som bara den! Eller bebisen kör danspass å jag vet inte vad otroligt mkt men ingen slempropp har gått eller ens några förvärkar :S
Tuttiluttan - ja, våra små kan väl alla få komma idag så är väntan över. Känns som att jag kommer att bli den första som är gravid förevigt :S