December bebis 2013
En säkert otroligt dum fråga nu - men de senaste dagarna så har jag känt som bubblande nere vid blygbenet typ. Kan det vara så att hon har vänt sig neråt? :S
En säkert otroligt dum fråga nu - men de senaste dagarna så har jag känt som bubblande nere vid blygbenet typ. Kan det vara så att hon har vänt sig neråt? :S
Misskaos - skönt å veta att man inte är ensam! Ska till BM på tisdag ska fråga henne då om hon kan känna hur hon ligger!
Jaa jag blev beviljad gravpenning!! :)
Misskaos - tack :) skulle ha jobbat sista dagen imorgon, men försöker köra på till fredag sen går jag :) är det bara att gå in via datorn sen å fylla i dagarna för FP så den flyter på smidigt sen??
Kom just från BM, låg strax ovanför kurvan med Sf måttet hehe. Å vi kände efter å lillen låg med huvudet neråt! Fick känna själv å det var så häftigt! Nu ska jag till Uni för lektion till 21 :( urk jobbat 5:30-16 å nu skola. Men snart slutar jag woop woop :)
Då har man gått på ledighet då! Satan va konstigt det känns! 58 dagar kvar till BF. Helt galet va nära det börjar bli!
Åh jisses! Har inte ens börjat fundera på BBväskan men får nog börja tänka påt nu! Man vet ju aldrig när bebisen vill titta ut!
Misskaos - försök att vila emellanåt! Tänk på att snart är lillen här å då finns det ingen chans till vila! Var rädd om dej!
Mammatilltvå85 - Va härligt att ni har fått komma hem nu! Återigen grattis till er flicka! Ta hand om er nu!
Tips mot halsbränna??