December bebis 2013
Fiafunderar - åh tack ska prova det! Har sluppit halsbränna fram tills nu. :)
Fiafunderar - åh tack ska prova det! Har sluppit halsbränna fram tills nu. :)
Misskaos - hur funkar det där med utbetalning från FK egentligen? Jag gick ju hem nu i måndags. Så visst borde jag då få min första utb 25 nov?! Usch det är inte billigt att få barn direkt!
Oj 30h/ veckan?! Det var mkt!! Här har vi egentligen 15h MEN vi har infört 25h i veckan .
Tuttiluttan - Så kände jag förut, men min värsta skräck nu det är att spricka där nere :S Men man får försöka tänka att kvinnor har klarat detta i så många år så det gör vi oxå!!! Jag försöker slå bort tankarna på vilken smärta jag kommer att ha å tänker istället på min lilla skatt som kommer! Vill bara få föda nu är gaaaaaaaalet trött på att vara gravid! Är kanske fel av mig - känner mig lyckligt lottad men det räcker nu liksom!!
Åhh pepparkakor ska jag testa genast!! Vill så gärna få min plutt snart! Inom 3(!) veckor helst!!
Misskaos - har förvisso BF 15 dec så är i v 33 nu 32+ 5 :S men vill gärna få 2-3 veckor tidigare. Runt v 37 36+0 känna lagom! Så 4 veckor då :) hehe
Misskaos - ja, ni som har barn sen tidigare förstår ja gärna vill ha lite tidigare! Vi får hålla våra tummar å tår att de tittar ut lite tidigare - förutsatt att de mår bra de vill säga! :)
Åh fy :( alla som jag känner har fått sina 2-3 veckor innan BF! Hoppas innerligt att den trenden håller i sig!
Misskaos - Vi kan ju inbilla oss det ;)
Mammartilltvå85 - Vilken sötnos!