Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

V 34 (33+0) igår! Nu går det undan! Å magen bara växer å växer! Undrar så hur stor bebisen är nu!

• Förstaförsökaren26

Just hemkommen från BM å allt såg bra ut :) lillan ligger fortf med huvudet neråt men har inte börjat sjunka neråt än. Nu får tiden gäääärna gå lite snabbare!!

Misskaos - jag lider med dej!! Är en person som avskyr oreda å jag skulle bli tokig av en renovering hemma nu!

• Förstaförsökaren26

Fiafunderar - Åh, vilka härliga nyheter! Vill oxå att min plutt ska fixera sig! Huvudet är neråt sen 2 veckor tillbaka men hade inte "borrat" ner sig som hon uttryckte sig! Hmm hade SF mått på 33 tror jag å jag är i v 34 :)

• Förstaförsökaren26

Siolina - jag tror det(?). Vilken vecka är du i?

Misskaos - Vilken fin mage!! Jag hoppas så att sista tiden går fort nu!! Så alla vi kan få ha våra små juveler hos oss!!

• Förstaförsökaren26

Siolina - okej :) ja, jag hänger inte riktigt med på vad som är fixerat å inte hehe! Vet att hon är neråt å hoppas på att hon stannar så nu! :)

• Förstaförsökaren26

Är det någon som har börjat med några metoder för att påskynda förlossningen lite?! Tänkte ananas, sex osv?! Om 3.5 veckor vill jag mer än gärna ha min skatt här! :)

• Förstaförsökaren26

Tuttiluttan - Det blir säkert bättre sen efter att bebisarna är här tänker jag! Går å visa kärlek å uppskattning på annat sätt med! Har dock klurrat på det väldigt länge om det var fler som tappat stinget lite nu under graviditeten! Känns något bättre av att veta att man inte är ensam!

Svar på tråden December bebis 2013