December bebis 2013
Har fortfarande inte bestämt mig :( åker till London nästa v. Skulle vilja vara snygg till dess. Ska låna en filtrermask av svärfar :>
Tack för svaren om håret. Har bestämt mig för att färga det med mask på mig Har inte mått illa på två dagar! Idag gick jag upp 08 och har städare bort alla vinterkläder och skor. Så har vi gått 4 timmar i Slottskogen med massa vänner och sedan handlat. Nu är jag helt slut men jösses för två veckor sedan fick jag ladda en halv dag för att orka handla. Känner mig så glad att det värsta är över. Så jäkla gött! Avskyr att vara gravid på alla sätt!
Ska till London i nästa vecka. På Madame tussades har en skräckkabinett som ska vara himla läskig. Jag vill besöka den men det står att man inte ska gå där om man är gravid. Vad fan kan man få missfall av att bli rädd?!?!?!
Idag fick vi avliva vår älskade hund. Hon var allvarligt sjuk. I 10 år har jag haft henne. Tårarna kan inte sluta rinna. På blå stjärnan slickade hon mina tårar. Är så fruktansvärt ledsen. i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/null_zpsbaec1a45.jpg
Tack för omtanken! Det skär i hjärtat fattar inte hur jag ska orka gå vidare. Hon har hjälpt mig så mycket genom åren min lilla hund. Fattar inte hur jag ska kunna leva utan henne. Det är så tomt här hemma. Hon fattas mig.
Tack åter för värmande ord! Klockan är 02 på natten och jag kan inte sova. Jag bara gråter. Har aldrig varit så ledsen i hela mitt liv. Fattar inte hur jag ska kunna ta hand om dottern imorn.
Inelg beklagar verkligen kram Själv har jag gråtit oavbrutet i 2 dygn. Saknaden och sorgen efter min lilla hund blir bara värre och värre! Har sån ångest att vi inte åkte tidigare till blå stjärnan. Klandrar mig själv och har ett extremt dåligt samvete. Just nu känns livet helt svart. Känns som jag aldrig ska bli glad igen.
Är i London på semester. Skönt att skingra tankarna i sorgen efter min hund Vecka 11+5 vi går hela dagarna ca 2 mil har vi gått varje dag upp tidigt sent i säng. Är helt slut. Börjar få ont i fogarna och känner mig tungandad och flåsig! Fryser inte lika mycket och mår inte illa längre. Brösten ömmar mindre och jag njuter av allt. Äntligen säger jag. Detta är bästa tiden i hela graviditeten! Nu ska jag njuta! Färgade håret men det blev orange gult och inte rött... Ser ut som fan! Här är magen idag. Helt sjukt!!! i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/null_zpse59de43e.jpg