• moruri

December bebis 2013

Puh! Känner verkligen i hela kroppen att jag hållit igång sedan klockan 7 imorse. Fick till det ganska mysigt i sovrummet, var supermysigt att bädda lillemans säng, tänk att snart ligger han där.
    :)
    Ska vila lite på soffan nu och se om jag sedan orkar ta tag i att tvätta ur kylskåpet...

• moruri

Fyll en PETflaska med varmt vatten i om du inte har någon vetekudde. Värme hjälper mig jättebra mot smärta, tycker inte eller om att ta piller. Gör det jävligt ont en kortare stund och kommer ofta är det nog riktiga värkar du har. Jag tyckte det var jättesvårt att avgöra (inte så konstigt när man inte vet hur det "ska" kännas). Jag fattade typ inte att jag skulle föda förrän två timmar innan vi åkte in till förlossningen :p

• moruri

Så spännande :D (hämtar en skål glass och väntar på uppdatering)

• moruri

Här är en till, känner mig sjukt bajsnödig hela tiden. Ibland som huvudet är påväg ut där. Asjobbigt!

• moruri

Nej inte bara du ;) försökte förklara känslan för min syster idag inne på ica. Vet inte riktigt om hon uppskattade informationen:p haha!

Äntligen har min övertrötta bebis somnat, Puh! Nu vankas glögg och julgodisbak med en nära vän. Supermysigt!

Lyckats slurpa upp allt mitt hallonbladste, frågan är om man ska köpa mer...

• moruri

Världens skönaste morgon, glad liten unge och bästa färdknäppen! Kan ju hoppas något vill starta, v 40 idag!

Ha en mysig första advent alla, själv ska jag dra med familjen på en promenad runt kyrkogården efter en tupplur! :)

• moruri

Känns helt plötsligt väldigt lustig känsla i pussyn, typ "lugnet före stormen". Städat hem, god gryta på spisen. Känner mig redo!

• moruri

Har också massa tankar om hur saker går fel eller han inte är frisk men försöker också slå bort dom, vill inte lägga energi på att tänka negativt. Man har ändå så himla mycket oro att bära runt på även när de kommer ut som plopps skriver. Sedan dagen jag blev gravid med Ferdinand sa jag "jaha och där började oron som antagligen kommer stanna kvar tills jag dör". Även när de blir vuxna så är de ju fortfarande ens BARN, tror oron kommer sitta i hela livet.

Måste skriva en liten check lista på saker jag ska fixa, typ skriva ut förlossningsbrevet, öh?

Försökte raka mig igår, haha gick väl sådär, körde på känn och skar mig flera gånger där nere, ajdå, men lena ben har jag iaf! Filade mina kärring hälar. Som jag längtar till att inte vara såhär otymplig!

• moruri

Beror nog helt och hållet på vad för boobs du har! Jag har väldigt små bröst och för mig funkar det bäst med vanliga sporttoppar.

Svar på tråden December bebis 2013