• moruri

December bebis 2013

Absolut, hatar gynundersökningar egentligen, men vill veta vad som händer där nere om något är på g. Kanske ber om en hinnesvepning... Vi aka diskutera igångsättning imorgon då de egentligen inte vill att jag ska gå över mer än en vecka pga övervikt.

• moruri

Ingen bebis så långt ögat kan nå... Mamma är hemma med lillen, jag och sambon är på väg till nya lägenheten för att måla lite. Kan ju alltid hoppas den lilla ansträngningen sätter igång något... Har tid klockan elva imorgon för överburenhetskontrollen och diskussion om igångsättning. Lets see what they Will say.

• moruri

De enda värkar jag har är tandvärk :( på väg in på kontroll nu, snälla ge mig smärtlindring, för tanden alltså!!

• moruri

Jahopp, blir igångsättning. 3cm öppen. Får inte ens åka hem imellan, tänkte ju inte ens på att ta med förlossningsväskan. Sambon får åka hem och hämta den nu... Så bebis idag eller imorgon! :D spännande och läskigt!!!!

• moruri

Ja, mamma är hemma med lilkillen, men vill de kommer förbi lite senare så jag får pussa på honom först!!! Första natten utan honom.

Ingen aning, frågade om jag fick åka hem i mellan men icke, hon sa de ville ha koll nu. Lite dålig på att förklara denna läkare. Tydligen något gel de ska trycka upp...

• moruri

Aj aj aj! Trodde inte det skulle sätta igång såhär fort. Onda värkar, bara att fokusera på andningen.. Kommer inom en timme för att kolla ctg igen. Hoppas han vill titta ut idag!!

• moruri

Finaste lilla Douglas är ute :D. Helt fantastiskt söt liten kille. Lägger upp foto på underverket imorgon!

• moruri

Sitter och väntar på min tur in till tandläkaren , får världens panik, känner för att börja gråta, föder seriöst hellre barn igen nu på stört! :,(

Svar på tråden December bebis 2013