December bebis 2013
Jisses min tjej somnade ca 21 igår å fick nu väckas för stt brösten var som basketbollar annars hade hon sovit vidare. Helt otroligt har inte sovit såhär länge sen nov
Jisses min tjej somnade ca 21 igår å fick nu väckas för stt brösten var som basketbollar annars hade hon sovit vidare. Helt otroligt har inte sovit såhär länge sen nov
JMP hehe ja, visst blir man :) fint namn din flicka har ;) min tös heter oxå Elise! Hehe
Åhh krakar hoppas att dom kryar på sig!!
Idag har vi tagit 3 mån vaccination å lilla Elise var en pärla!! Avfyrade världens leende till sköterskan när det var klart! 5870g väger hon å är 61cm lång!
Hej på er! Tänkte mig hör lite här angående en sak - Elise har börjat vakna varannan timme på natten för att äta, det jag undrar nu är om det är vanligt för en bebis på 14 veckor?!
Ja, verkligen! Hoppas att det passerar snart!!
Plopps80 -va skönt att det har vänt!! :) jag längtar tills hon börjar äta riktig mat!! Har pratat med BVC nu å midsommar är målet, funkar det så ska jag ha kunnat sluta amma då.
Japp bytte till sittdel förra fredagen å Elise är snart 3 1/2 månad. Hon är mkt nöjdare i vagnen mot förut :)
Plopps80- åh va hemskt :( väldig tur att det gick bra ändå!! Som någon sa olyckor sker snabbt men nu gick det bra denna gång!! Å tur det!!
Jisses vi gjorde smygpremiär idag på mat, fick bli potatis/palsternacka.. Haha ja va säger man - inget för denna dam. Men vi fortsätter. Tänker börja med gröt nästa vecka då är hon 16 veckor.. Bra/dålig ide?