December bebis 2013
Åh krya på dej plopps80, det kommer att lösa sig när det gäller mat för Ludde! Jag tror som någon annan skrev att han kommer att äta till slut ska du se!! Hoppas att du blir bra snart!! Kram påre
Åh krya på dej plopps80, det kommer att lösa sig när det gäller mat för Ludde! Jag tror som någon annan skrev att han kommer att äta till slut ska du se!! Hoppas att du blir bra snart!! Kram påre
Plopps80 - skönt att det har gått såna med Ludwig :) å som sagt du har ammat länge å väl:) här hemma har vi en tjej som älskar gröt, får förvisso 2-3 tsk per dag men hon älskart!! Har era bebisar förresten börjat försöka sätta sig upp?
Vi kör semper banangröt å den verkar funka bra :)
Usch mår dåligt av allt som står :S banangröten åker ut direkt. Tänkte ta nestle milda havregröt
istället, eller är den dålig oxå tro?
Känns nästan som att det är bäst eller iallafsll ge de små liven hemlagad mat
Är det nån i tråden som redan nu har börjat tänka på syskon?!
Moruri - hehe nej inga syskon än inte, men om ca 1,5-2 år vill vi börja försöka på nr 2 :) kan förstå att du vill vänta lite då ;) skönt att få ha sin kropp "ifred". En graviditet tar så mkt på kroppen! Tar du något preventivmedel nu?? Jag trodde att min mens hade börjat i feb men så verkar det inte ha varit, bad dock min barnmorska om nya P-piller utan östrogen men de ska man börja med när mensen startar.
Felinne - visst var er skatt född på nyårsafton precis som min? Har ni börjat med lite smakprov?
Jag har en liten fråga gällande alkohol å amning. När man helammar, kan man då dricka alkohol? Vet att en del säger att man kan ta ett glas i veckan? Men törs man verkligen det?! :S
Ja vår Elise är likadan. Otroligt svårflörtad å ler inte allt för lätt åt andra. Ibland gallskriker hon om de ens tittar på na