• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • Nania
    Inelg skrev 2013-04-06 18:21:30 följande:
    Välkommen Stina! ;) Kul med en sladdis.
    Men jag måste få bräcka sig där.. Min dotter är 16! Där snackar vi sladdis. Haha
    Jag är 23 år äldre än min yngsta lillasyster (totalt är vi 5 systrar) och lillasyster är 6 månader yngre än min egen dotter. Mamma och jag var alltså gravida samtidigt ett tag :)
  • Inelg

Nania: haha. Det är ju galet att vara gravid samtidigt som sin mamma. Haha

Men Nu måste jag bräcka dig igen. Förlåt förlåt söta du. Vi är 6 syskon och min yngsta bror är 5 år. Jag är 34! Haha

Det går Inge bra för dig att bräcka mig nu haha

• MissKaos

vilken kul tavlong *lol*

mina foraldrar har 8 4veckorsvalpar jusr nu. raknas det?*vinner*

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Nania
    Inelg skrev 2013-04-06 18:29:56 följande:
    Nania: haha. Det är ju galet att vara gravid samtidigt som sin mamma. Haha

Men Nu måste jag bräcka dig igen. Förlåt förlåt söta du. Vi är 6 syskon och min yngsta bror är 5 år. Jag är 34! Haha

Det går Inge bra för dig att bräcka mig nu haha
    Haha bräck du på. Såg det inte som någon tävling ändå ;) 
  • Nania
    MissKaos skrev 2013-04-06 19:48:10 följande:
    vilken kul tavlong *lol*
    Haha :D Grattis! :D
  • Inelg
    MissKaos skrev 2013-04-06 19:48:10 följande:
    vilken kul tavlong *lol*

Fan du vinner... HAHAHAHAHA
  • Stinakri83

Hur mår ni?? Jag har mått jätte dåligt med dom andra barnen! Så jag är riktig nervös denna gång.... Jag kan ta det mesta bara jag slipper att kräkas!! Det har jag gjort tillräckligt 3gånger 9 månader så jag hoppas att jag slipper det denna gång!!

• Inelg
    Nania skrev 2013-04-06 19:52:33 följande:
    Haha bräck du på. Såg det inte som någon tävling ändå ;) 

Skojjade lite med dig bara Guld i mun
  • Inelg
    Stinakri83 skrev 2013-04-06 20:15:40 följande:
    Hur mår ni?? Jag har mått jätte dåligt med dom andra barnen! Så jag är riktig nervös denna gång.... Jag kan ta det mesta bara jag slipper att kräkas!! Det har jag gjort tillräckligt 3gånger 9 månader så jag hoppas att jag slipper det denna gång!!

Ush låter helt värdelöst.. Men när började dina illamåenden med dina barn?? Vilken vecka?
    Jag tänkte.. om man kunde få en föraning..
  • Stinakri83

Det började direkt! Innan jag testade mig! Det var så jag förstod att jag var gravid!! Och denna gång känner jag inget peppar peppar!!

Svar på tråden December bebis 2013