December bebis 2013
Hahaha så kul att jag träffar dig miss kaos på antenatalmottagningen Hoppas du får träffa din bebis snart!!!
Hahaha så kul att jag träffar dig miss kaos på antenatalmottagningen Hoppas du får träffa din bebis snart!!!
MK trodde nästan du blivit igångsatt. Såg inte när du gick. Har ingen inflammation i livmodern iaf. CRP 30 så det tyder ju på infektion/inflammation. Ingen feber idag. De ska ta mängder med blodprover på mig och imorn ska jag ta specifika prover på mage och tarm. Så obehagligt det här! Att känna sig krasslig och ha mina symtom men inte veta vad det beror på
Miss kaos! Min kompis blev igångsatt v42+0 och det gick väldigt bra! Kl 08 började de och bebisen var ute kl 15. Hennes bästa förlossning hon har 3 barn. Så det kan gå väldigt bra!
Hon var öppen 2 cm så de stack hål på hinnorna och sen startade förlossningen så inget värkstimulerande behövdes. Hon tog Eda och var fantastiskt nöjd. Men det är bra att ställa sig in på att det kan vara långdraget också. Man vet ju aldrig.
Hoppas vi som bor i GBG kan ses lite framöver! Har bara en kompis som är mammaledig. Är rädd att det ska bli långsamt. Är lite rastlös av mig
Tror nog repan har fått nu. Hon brukar uppdatera varje dag. Spännande.
Miss kaos jag fattar exakt hur jävligt det känns. Vi har ju samma BF och samma igångsättningsdag. Hade ställt mig in på att det kunde bli så här men ville det inte. Fattar inte att de är så jävla stenhårda med igångsättning vad spelar det för roll lördag eller söndag. Du ska inte dricka ricinolja? Jag vet att det inte är att rekommendera men tycker så fruktansvärt synd om dig! Julen är barnens högtid och som mamma vill man ju fira med sitt barn och se glädjen och närvara. Kram!