Inlägg från: Cornelia 084 |Visa alla inlägg
  • Cornelia 084

December bebis 2013

Mouri: Sänder dig en massa pepp och styrka! Är imponerad över hur grym du är! Heja dig!!

• Cornelia 084

Min sambos farfar gick bort tidigt imorse, och då han tsm med annan släkt bor i Serbien så ska han begravas redan imorgon. Min sambo flyger eventuellt ner ikväll och blir borta till Onsdag.. Alltså blir jag själv med Maya och storebror samt hund :/ Nu tänker jag ännu mer på Moruri och att jag inte ska klaga!

• Cornelia 084

Maya vänder också sig från mage till rygg varenda gång hon ligger på mage. Hon började med det för 3-4 dagar sedan. Ingen aning om det är medvetet eller som hon tappar balansen. Hon är dock väldigt rörlig och lägger man henne på ett ställe så förflyttar hon sig en bit genom att spralla med ben och armar och "åla" sig.

• Cornelia 084

Maya är 7 veckor och tycker om att ligga på mage och träna nacken, när hon är nöjd för övrigt dvs :) Sonen blev alltid skogstokig när vi lade honom på magen för att träna nacken som bebis, det gick helt enkelt inte :)

• Cornelia 084

Jag funderar ofta på dem som fick sina bebisar mycket tidigare än beräknat och hur det har gått för dem.

• Cornelia 084

Min skrutta sover oftast inte någon längre tid i sträck om dagarna heller, men ibland tar hon i med 4-5 timmars sovpass. När jag väl börjar fundera på att väcka henne så brukar hon vakna själv i samma veva ???? Ville mest kolla av hur ni andra gör ????

Svar på tråden December bebis 2013