• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!

• Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.
  • mmjansson85

Om 1 vecka ska vi på RUL! Glad Å vad jag längtar efter att få se min lilla älskling igen! Hjärta

• Emmadaniella

Mmjansson: förstår det!!! Åh va kul!
    Jag har inte känt bebisen på tre dagar efter att ha känt den tydligt två dagar i rad så jag vill bara att det ska bli 7/2 nuuu så jag kan se att allt är ok!

• Cassidy

För oss är det två dagar kvar. Torsdag kl 13 smäller det! 

Är så nervös att jag mår illa emellanåt... Glad

• Emmadaniella

Cassidy: tänk att imorgon kan du säga att du ska på ultraljud imorgon! (Förlåt om jag spär på illamåendet nu) ;)
    Vilken lycka att bara ha två dagar kvar! Väldigt avundsjuk, lycka till!

• smålandsjänta
    Emmadaniella skrev 2014-01-21 19:33:26 följande:
    Cassidy: tänk att imorgon kan du säga att du ska på ultraljud imorgon! (Förlåt om jag spär på illamåendet nu) ;)

Vilken lycka att bara ha två dagar kvar! Väldigt avundsjuk, lycka till!

• zaybia

Ska på rul på måndag! Har inte gjort nått tidigare så det blir första gången jag får se bebisen :) vi ska dit redan 0745, ville inte vänta halva dagen så jag tog så tidigt som möjligt :P så om fem dagar e d min tur! :)

• Cassidy

Usch. Trillade i duschen tidigare idag. Slog mig som attan och blev skiträdd! 
    Har ingen blödning och slog inte i magen, men jag blev nog lite chockad, för jag mår illa och är alldeles skakis... Rynkar på näsan

• DevilsDaughter

Cassidy: Usch vilken otur! Tror dock att du absolut inte behöver vara orolig för barnet! Antagligen mår du illa pga chocken, såvida du inte slog i huvudet.. Jag har också trillat under graviditeter och usch vad orolig man blir, men barnet är väldigt skyddat där inne och oftast tar det inte skada alls, och nu slog du dessutom inte i magen. 

• Cassidy
    Då var ultraljudet avklarat. Var så orolig att jag kände mig kräkfärdig i två timmar innan, men det gick bra!!! Skrattande

Två sparkande små busar, utan några anmärkningar, fick vi se! Blev framflyttade fyra dagar, så nytt bf är den 21 juni. Är alltså i v 18+4 idag.

Vilken lättnad Glad
    Fast den där overklighetskänslan har ändå inte släppt. Kan inte alls se oss börja handla bebisgrejer...
Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.