lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Om 1 vecka ska vi på RUL! Å vad jag längtar efter att få se min lilla älskling igen!
Mmjansson: förstår det!!! Åh va kul!
Jag har inte känt bebisen på tre dagar efter att ha känt den tydligt två dagar i rad så jag vill bara att det ska bli 7/2 nuuu så jag kan se att allt är ok!
För oss är det två dagar kvar. Torsdag kl 13 smäller det!
Är så nervös att jag mår illa emellanåt...
Cassidy: tänk att imorgon kan du säga att du ska på ultraljud imorgon! (Förlåt om jag spär på illamåendet nu) ;)
Vilken lycka att bara ha två dagar kvar! Väldigt avundsjuk, lycka till!
Ska på rul på måndag! Har inte gjort nått tidigare så det blir första gången jag får se bebisen :) vi ska dit redan 0745, ville inte vänta halva dagen så jag tog så tidigt som möjligt :P så om fem dagar e d min tur! :)
Ja, tänka sig, imorgon har vi rul!
Usch. Trillade i duschen tidigare idag. Slog mig som attan och blev skiträdd!
Har ingen blödning och slog inte i magen, men jag blev nog lite chockad, för jag mår illa och är alldeles skakis...
Cassidy: Usch vilken otur! Tror dock att du absolut inte behöver vara orolig för barnet! Antagligen mår du illa pga chocken, såvida du inte slog i huvudet.. Jag har också trillat under graviditeter och usch vad orolig man blir, men barnet är väldigt skyddat där inne och oftast tar det inte skada alls, och nu slog du dessutom inte i magen.