lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Mmjansson85: jag förstår att du längtar dit! Men..det kommer!! Har min i bakvägg så då känner man ju tydligare tidigare.
Snart så :)
Har ni andra handlat något i bevisväg ännu? Kläder, vagn, säng, badbalja osv? Har inte köpt något ännu, kanske borde börja lite smått :)
Bebisväg ska det ju stå :-0
Har ni andra handlat något i bevisväg ännu? Kläder, vagn, säng, badbalja osv? Har inte köpt något ännu, kanske borde börja lite smått :)
Vi har inte köpt någonting än.. bilstol och andningslarm är det enda jag känner att jag måste ha innan bebisen kommer, det andra kommer jag vänta med till slutet av graviditeten. Andningslarm och bilstol kommer jag köpa efter att jag gått 24-26 veckor ca..
Ojojoj vad många är förberedda :-0
Lite panik nu! ;)
Kanske ska rigga upp med lite varje månad nu. Har iaf säng :)
Men första bebisplagget inhandlas om (idag) 8 dagar efter rul!!! Ja det kommer bli ett plagg som är könsinriktat för mig då :)))
Vi var och handlade en massa idag, bodys, pyjamaser och strumpor :) köpte även sängkläder till bebis :) vagn har vi inhandlat och säng ska jag hämta hos syster. Det är min styvsons gamla säng vi tar tillbaka. Så bilstolen och lite annat smått o gott är även på gång :) tar lite i taget istället för att stå i sista stund och behöva köpa ALLT. Sen ville bebis inte visa om den var en flicka eller pojke och här får man bara ett ul så för oss blir det en överraskning och allt vi köper/får är neutralt.