lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Cassidy: Va härligt! Skönt att se att dom små mådde bra :) nu längtar jag ännu mera!
Hade du barn sen innan?
Nej, inte egna. Vi har dock varit kontaktfamilj till en flicka i 2.5 år. Helt nytt blir det inte, men hon var tre år när vi fick henne, så det här med bebisar är ju nytt
cassidy: va härligt med tvillingar! Skönt att det såg bra ut med båda två!
Imorgon ska jag hem till min syster och kolla på alla bebissaker som hennes barn inte använder längre. Vi kommer köpa så mycket som möjligt av dom så blir det inte så dyrt :)
Planen är att flytta till hus om 1,5 år så då är det bra att hinna spara så mycket som möjligt.
Idag har vi varit på rul :) allt såg jättebra ut, vi ska få en liten pojke :) han sparkade rätt mycket men jag har moderkakan i framkant så jag känner inte av det så mycket. Det kommer nog dröja några veckor innan jag känner någon riktigt tydlig spark så tills dess får jag nöja mig med det diffusa bubblandet. ;)
Mmjansson85: va roligt!!! Jättebra att det såg bra ut :)
Längtar som tusan till mitt rul, nedräkning 10 dagar kvar..
Grattis till en pojkbebis i magen! :)
Mmjansson85: vi tänker ta reda på kön, kan inte hålla mig :) så om 9 dagar!!!
Igår kände min man första sparken, tydligt genom magen! Ett mysigt ögonblick :)