Inlägg från: lillagreizn |Visa alla inlägg
  • lillagreizn

Julibebis 2014

Plussade idag, hoppas att det går vägen denna gång då jag fick utomkvedshavandeskap i mars i år.
    Håller alla tummar och tår för att vi nu ska få ett litet syskon som beräknas komma 13 juli.  

• lillagreizn
    Jempiz skrev 2013-11-07 11:04:34 följande:
    Jag bor i Piteå. :)
    Härligt med nån från norrbotten själv bor jag i Gällivare :) 
  • lillagreizn
    Happy14 skrev 2013-11-07 12:17:47 följande:
    Frågar igen när ni tänkt berätta för eventuella syskon..?
    Jag tänker vänta med att berätta till sonen så länge som jag tänkt hålla det hemligt, satsar på lite mer än halvtid! Pga jag hade missfall i mars i år, så vågar jag inte tro på nånting ännu. 

Pappan vet inte heller någonting ännu, får bli en överraskning till farsdag.  
  • lillagreizn
    Anni01 skrev 2013-11-07 14:25:50 följande:
    Skönt att läsa att det inte bara är jag som har svullnat. På kvällen känns det som jag är i vecka 20 typ. :S Ska försöka att hålla mig ifrån alltför mycket snask och godsaker denna graviditet, tyckte det var så himla tungt i slutet på förra graviditeten men det kanske det blir oavsett om man går upp 10 eller 25 kg. 

Ni som har barn sedan tidigare, kommer ni låta dem vara hemma eller gå på förskolan 15 h? Jag har inte bestämt mig men det lutar åt att hon får vara hemma. Hon ska skolas in till våren så beror väl lite på hur hon trivs. 
    Inget bestämt ännu beror på hur han reagerar när bebisen har kommit, men har väl en tanke om att han ska få vara där 15h/veckan, då han älskar dagis och för att jag  inte vill att han ska tappa allt för mycket av det samiska språket då han går på ett samiskt dagis. Men skulle han vilja vara hemma en dag så tänker jag inte skicka iväg han, utan han kommer få ha valmöjligheten att välja själv.  
  • lillagreizn
    Liten till skrev 2013-11-07 16:17:56 följande:

Ganska roligt då jag precis tänkte fråga vilka som väntar sitt andra
    jag blir ca 3 års mellanrum.
  • lillagreizn
    SannaM skrev 2013-11-07 17:43:34 följande:
    Hej! Och lite särskilt hej till Nimah och lillagreizn som jag känner från september 11-trådarna

Har tvekat på att våga hoppa in här eftersom allt känns så overkligt än. Vi plussade 23 okt efter insemination 11 okt och det var på första försöket det tog - säkert därför det känns för bra för att vara sant. Det är min fru som är gravid nu, jag födde vår första som nu är två år, och om allt går vägen kommer det en bebis runt den 1 juli.
    Gud vad kul :) Hopps vi får följas åt igen då Glad
  • lillagreizn

Hoja dom konstiga drömmarna har börjat och gud vad jag sover oroligt, inatt drömde jag om mördarsniglar som sögs sig fast på huden och man var tvungen bränna bort dom och som om inte det skulle vara nog så la dom ägg överallt! Upplever redan att jag måste pissa oftare oxå.

Hur gamla är ni förresten, om man får fråga.  

• lillagreizn
    Happy14 skrev 2013-11-08 08:42:33 följande:

Jag har precis fyllt 29, min man är 34, du då?
    25 och min sambo 26.
  • lillagreizn
    tattines skrev 2013-11-08 09:00:20 följande:

Drömde att det växte konstiga svampar på min sons händer, jätteläskigt :( Jag måste också kissa oftare samt att jag blir varm. Annars inga symtom, ungefär som förra gången men då hade jag även ömmande bröst. Är 26.
    Hoja det lät inte kul det heller, så länge det är konstiga drömmar gör det inget, värre när otrohetsdrömmarna börjar, hade tom i slutet när jag väntade sonen.  
  • lillagreizn

Varit och köpt en body och strumpor idag som ska ner i sambons farsdagspresent tillsammans med ett gravtest,.. Känns overkligt och väldigt tidigt att våga köpa nått, men händer nått kan jag ändå inte göra nått åt det iaf.

Längtar verkligen till söndag så jag får berätta åt sambon!!! Har världens dåligaste humör just nu och han fattar ingenting stackarn :/ Han kommer nog bli galet överraskad och glad då vi ändå försökt i över ett år och förra försöket inte gick hela vägen. 

Svar på tråden Julibebis 2014