Julibebis 2014
Plussade idag, hoppas att det går vägen denna gång då jag fick utomkvedshavandeskap i mars i år.
Håller alla tummar och tår för att vi nu ska få ett litet syskon som beräknas komma 13 juli.
Plussade idag, hoppas att det går vägen denna gång då jag fick utomkvedshavandeskap i mars i år.
Håller alla tummar och tår för att vi nu ska få ett litet syskon som beräknas komma 13 juli.
Hoja dom konstiga drömmarna har börjat och gud vad jag sover oroligt, inatt drömde jag om mördarsniglar som sögs sig fast på huden och man var tvungen bränna bort dom och som om inte det skulle vara nog så la dom ägg överallt! Upplever redan att jag måste pissa oftare oxå.
Hur gamla är ni förresten, om man får fråga.
Varit och köpt en body och strumpor idag som ska ner i sambons farsdagspresent tillsammans med ett gravtest,.. Känns overkligt och väldigt tidigt att våga köpa nått, men händer nått kan jag ändå inte göra nått åt det iaf.
Längtar verkligen till söndag så jag får berätta åt sambon!!! Har världens dåligaste humör just nu och han fattar ingenting stackarn :/ Han kommer nog bli galet överraskad och glad då vi ändå försökt i över ett år och förra försöket inte gick hela vägen.