Inlägg från: lillagreizn |Visa alla inlägg
  • lillagreizn

Julibebis 2014

På tal om vaccin, skulle aldrig någonsin ta det! P.g.a det finns så otroligt mycket biverkningar, massor med folk får influensa utan att veta om det, men tillfrisknar lika fort. Får jag influensan får min kropp bekämpa det på egen hand, vaccin bryter bara ner kroppens egna immunförsvar. Skulle aldrig ge min son onödiga vaccin heller, har faktiskt varit i tankarna att helt och hållet sluta vaccinera han efter att ha läst på, på den här sidan finns det otroligt mycket läsvärt!  http://vaccin.me/category/biverkningar-2/plotslig-spadbarnsdod-sbs-sids/

• lillagreizn
    Pluttan skrev 2013-11-21 20:21:55 följande:
    Hu..Har gått NER 0, 5 kg. Detta pga jag har så svååårt för mat. Inte så kul förstås. Till er som råkat ut för blödningar vill jag bara ge stora stora kramar. Jag håller mina tummar hårt för er att era små bebisar mår bra.
    Har oxå gått ner 0,5kg och kommer rasa om detta illamående inte släpper snart, känns inte kul nånstans. Just prövar jag sea-band från apoteket och hoppas dom kan hjälpa till lite grann iaf. 
  • lillagreizn
    prussiluskans skrev 2013-11-21 21:10:44 följande:
    Har kommit ca två femkronors storlek, gör mer o mer ont. Det konstiga är att i morse hade jag sånt illamående. Jag känner mig så tom :( kram
    du borde åka in och kolla, dom brukar säga att blödningar i storlek med femkronorsstorlek ska kollas upp.
  • lillagreizn

Till alla som blöder, jag blödde i början av denna graviditet men inga större blödningar, lite grann i bindan samt när jag torkade mig. men när jag väntade sonen hade jag rikliga blödningar dom tre första månaderna och sedan blödningar under hela graviditeten.  Hoppas det åtminstone kan ge er hopp i denna jobbiga stund, lider med er vet hur det känns. Hjärta

• lillagreizn
    Julia79 skrev 2013-11-21 19:52:24 följande:
    Har blött under alla mina graviditeter och har tre barn Så jag håller oxå tummarna för er tjejer! Kramar om!
    du är ju här inne och surrar var ju denna länk jag skickade på bf-listtråden :P
  • lillagreizn
    prussiluskans skrev 2013-11-21 22:47:20 följande:
    Jag ska få göra vul på onsdag :/
    Oj det var länge dit, varför först då? 
  • lillagreizn
    loppanojag skrev 2013-11-22 14:27:40 följande:
    Någon som haft som jag. Liten blödning en dag, lite mer andra dagen, sedan bara rosa på pappret. Igår kväll ingeting och idag blod igen som två 5 kronor på pappret varje gång jag torkar mig. Tacksam för svar. Är så orolig :(
    Jag har haft till och från med dessa blödningar både när jag väntade sonen och denna graviditet, imorse när jag vaknade droppe det några droppar blod men sedan har det bara vara lite när jag torkade mig på pappret. Har en binda för att se om det kommer något mer, men ingenting har kommit där iaf. 
  • lillagreizn
    loppanojag skrev 2013-11-22 14:27:40 följande:
    Glömde skriva att jag även tycker att du ska ringa in och be om att få det undersökt! Både för att se hur det står till, men även för att lugna dig själv. Jag tycker alltid man ska kolla upp blödningar som är större än en 5 krona i storlek. 
  • lillagreizn
    loppanojag skrev 2013-11-22 16:45:07 följande:
    Olej tack. Jag har tid för vul den 29..
    är rätt inställd på mf dock. :(
    Tycker att blödningarna är rätt konstiga. Och inga klumpar heller :/
    Jag hade inte plågat mig själv med att vänta så länge, även fast jag inte tror att det är mf i ditt fall, påminner om hur jag hade det när jag väntade sonen. 
Svar på tråden Julibebis 2014