Julibebis 2014
jag märker verkligen att jag är gravid när jag ställer mig och kokar palt halv nio bara för att jag var sugen! Hehe
jag märker verkligen att jag är gravid när jag ställer mig och kokar palt halv nio bara för att jag var sugen! Hehe
Till alla er som inte på göra vul/ul ännu, hade gärna hört till er istället, har blödningar till och från hela tiden men ändå känner jag mig relativt lugn å att allt är som det ska. Blev inbokad på vul pga, väldigt kraftiga blödningar, där det visade sig att det var som det skulle då, men väntar gärna snällt till RUL nästa gång, jag råkar höra till den kategorin som tycker det är jobbigt med vul/ul då det gör det mera mer verkligt och skulle jag förlora det vill jag gärna hålla lite distans.
Vet inte vars all energi kommer ifrån och jag mår hur bra som helst förutom lite yrselattacker i mellan åt, känns otroligt skönt efter ett jävulskt illamående och enorm trötthet.
I min mage rör det sig för fulla muggar, började här för några dagar sen, så underbart nästan mer underbart än första gången, nu när man känner igen allt och kan minns tillbaka
Ser att ni pratar namn, flicknamn är spikat, pojknamn har jag oxå förslag på, vill ha ett samiskt traditionellt namn men sambon vägrar samiska namn så det kommer nog komma upp på tapeten mer än en gång innan vi kommer överens :P
Dags att göra sig klar för att åka på inskrivning, skönt att få den bortgjord! V.13+2 idag oxå, tycker veckorna rusar iväg denna gång, går så mycket fortare att vara gravid när man har en liten grabb som går på turbo hela tiden.
Inskrivningen igår gick bra, bokat tid för rul den 10/2 :) och sedan ska jag få ett extra ul denna grav för att se så denna bebis inte oxå blir tillväxthämad.