Inlägg från: lillagreizn |Visa alla inlägg
  • lillagreizn

Julibebis 2014

Veronica1 skrev 2013-11-27 14:51:11 följande:
    Jag är i vecka 9+5, går in i v. 10 på fredag. Tiden går sååååååå sakta!!! Ingen som är från Norrland?
    Joodå jag är från Norrland! :)
  • lillagreizn
    Veronica1 skrev 2013-11-27 22:12:31 följande:
    Va trevligt långt upp eller?
    Joodå ganska långt upp, Gällivare rättare sagt Glad
  • lillagreizn
    mamiama skrev 2013-11-28 09:32:36 följande:
    TVÅ otroligt fina hjärtan tickar på därinne å lyckan är total!!!
    Härligt :)
  • lillagreizn
    kixan skrev 2013-11-28 12:55:44 följande:

Jag bor i Luleå. :) Fast det går så fort i den här tråden så jag har svårt att hänga med..
    Inte så långt bort från mig då :)
  • lillagreizn

Trots mina hemska blödningar såg man början på ett foster och ett litet hjärta som pickade idag på VUL, äntligen kan jag andas ut :) 

• lillagreizn
    huldaskarin skrev 2013-11-29 13:57:45 följande:
    Tack, LovisaC och Cecam och grattis till dej lillagreizn 
    Grattis till dig oxå, ligger bara en dag före dig :)
  • lillagreizn

Har en liten fråga till er alla som är gravid igen, när kände ni fosterrörelser/fjärilsvingar eller vad ni nu kallade det för första gången????  När jag väntade min förstfödda kände jag fjärilsvingar i v.11.

• lillagreizn
    Hilmas Mamma skrev 2013-11-29 22:50:20 följande:

Första gången jag kände nåt sånt med dottern var i vecka 15... Den hör gången ör jag nästan säker på att jag kände det första igår!! O idag oxå några gånger!! 😊 Men jag är inte helt säker såklart... 😋
    Otroligt hur olika det kan vara från person till person, kände mina rörelser tydligt som tusan fanns ingen tvivel om att det var just han :) 
    Hilmas Mamma skrev 2013-11-29 22:50:20 följande:

Första gången jag kände nåt sånt med dottern var i vecka 15... Den hör gången ör jag nästan säker på att jag kände det första igår!! O idag oxå några gånger!! 😊 Men jag är inte helt säker såklart... 😋
    Oj det var tidigt, men gud vad kul :) går själv och väntar in dom första rörelserna ska bli spännande och se när domkommer :) 
    mamiama skrev 2013-11-29 22:55:57 följande:
    Min trea kände jag i v 13, har känt det tidigare å tidigare för varje grav.
    intressant, få se om det kommer tidigare för mig, men tror inte det.
  • lillagreizn
    loppanojag skrev 2013-11-30 04:17:40 följande:
    Jag fick mf konstaterat idag. Så jag kommer lämna fl. Men kommer fortfarande vara admin på gruppen pp fb och följa dom andra i deras glädje mot en frisk bebis ?
    Beklagar! Hjärta
Svar på tråden Julibebis 2014