• AAS10

Julibebis 2014

Varför går aldrig tiden framåt??? Är 5+3 .... vecka 12 hade inte vart fel.....

• AAS10
    Surrih skrev 2013-11-12 11:35:20 följande:
    Hm. Kan någon hjälpa mig lite här. Jag räknade att jag var typ v6 nu. Men så ringde Bm om tid för inskrivning. Så enligt henne räkna man från sista mensen men jag har ju räknat på den mensen som inte kom! Så enligt henne va ja typ 10 veckor?! Plussade förra veckan med cb, stod gravid 1-2v. Vad stämmer?? Haha
    hmm det låter ju faktiskt inte riktigt rätt, när hade du sista mensen?
  • AAS10
    Surrih skrev 2013-11-12 11:49:08 följande:
    Runt 13 sep tror jag det var. Hon sa att man räknar från sista mensen men jag trodde man räknade från sista icke mensen liksom haha!
    8+4 får jag det till..... nä från första mensdagen du hade senast brukar det vara men väldigt konstigt att testet visade 1-2 för när den visar det är det ju max säg 4veckors grav.
  • AAS10
    Surrih skrev 2013-11-12 11:56:51 följande:
    Fick det också till 8+4. Medan bm typ; "Mjaha då är du vecka 9-10 nudååå" haha
    hon har ju lite rätt ändå, du är ju inne i vecka 9 i sådanafall hihi.... 
  • AAS10
    Surrih skrev 2013-11-12 13:21:25 följande:
    Cecam ja eller hur! Trodde ju vi va själsfränder! Haha! Men är ju kul att va lite längre gången iaf. :) fick tid för inskrivning 17 dec så det känns som evigheter. De va typ den första lediga tiden lät det som. Ska alla i Eskilstuna föda barn liksom?! Tack alla ni som hjälpt mig med räkningen. :) Brukar få mensen mellan 8-14 varje månad, så är lite olika men inte jätte studsigt liksom.
    Hahah så sa dom här också, fast bor i skaraborg, däremot sa hon också att hon skulle ha 2 inskrivningar den dagen o jag blir den 3;de folk har tydligen legat i rätt bra de sista.... 

• AAS10
    Surrih skrev 2013-11-12 15:11:37 följande:
    Hm. Ska nog försöka hinna med det någon dag! Är ju lång tid kvar tills det är dags för Mvc..
    försök få ett kub/nup eller vad det heter om inte annat så får du en kik i vecka 10-13
  • AAS10

Är i vecka sex och jag har mått illa i ett par veckor och dom senaste två dagarna jag jobbat dag mår jag verkligen skit. Mellan 8-12 är fruktansvärsa o då har vi som mest och göra. Jag vägrar sjukskriva mig de går bara inte. Och för en och en halv vecka sedan....började jag på mitt nya jobb. Jag känner att jag behöver berätta för chefen för jag fixar inte förmiddagarna ute men va sjutton ska jag säga eller ska man försöka bita ihop? E lite så man skämss fast samtidigt är skitlycklig. Hade ju tänkt vänta med o berätta till vecka 12....

• AAS10
    Liljekonvaljebladet skrev 2013-11-14 10:41:04 följande:
    Det har jag aldrig hört talas om? Har det haft bra effekt hos folk?

Ingen aning, men jag e desperat
  • AAS10

Fick hem mitt clearblue enhetsarmband mot illamående idag verkar faktiskt funka

Svar på tråden Julibebis 2014