• AAS10

Julibebis 2014

dåligfantasi skrev 2014-01-23 22:04:51 följande:
    Vi ska på rul den 10 december :) då är jag i vecka 18+6. Jag kan inte hålla mig så kommer kolla könet :)

Väntar du en elefant eller nått? Med tanke på hur långe du tänkt o vara gravid?;)
  • AAS10
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-01-24 09:01:18 följande:
    Är det någon mersom gjort ringtestet över magen. Skulle vara roligt om folk här gjorde det och sedan se om resultatet blev detsamma efter RUL alt när barnet fötts.

När ja väntade grabben visade det sig att de skulle bli en grabb sen ska jag få tre till.... Nu så viaar ringtestet två barn på handleden. En kille o en tjej. Över magen e det en tjej. Skulleväldigt gärna vilja ha en tjej magkänslan säger tjej men förnuftet säger att de faktiskt e en pojke vilket inte gör mig nått. Bara praktiskt med inköp o leksaker.
  • AAS10
    dåligfantasi skrev 2014-01-24 20:53:26 följande:
    Haha sorry! Såg att det vart lite fel. "Gravidhjärna" på högvarv! Menade givetvis 10 februari haha
    hahha, förstod det men var kul och jävlas ;)
  • AAS10
    trz skrev 2014-01-25 08:18:09 följande:
    Tvillingar i vecka 16.. Och livmodern slutar samma som min.. Känns ju lite skumt..
    trz.blogg.se Amy 111019 <3

Jag har bara en i magen och är i v16+0 min livmoder slutar strax under naveln. Ni bör ju på två som tar mer plats så inget konstigt med de ju ;)
  • AAS10

har sovit helt värdelöst inatt, troligtvis för sonen inte är hemma, är inte van och ha han i från mig men efter jag var uppe på dass vid 4 tiden kände jag riktiga "buffar" i magen, har ju känt fisksprattel typ som det kittlas i magen tidigare,men det här avr helt klart sparkar.. så mysigt.

• AAS10
    trz skrev 2014-01-25 22:56:24 följande:
    Har ni några namn utvalda ännu? Känner mig lost och sitter och lusläser eftertexterna på alla filmer jag ser för att få nya idéer

Jag tror vi kanske kanske kanske är färdiga med killnamn faktiskt. sonen kom med ett förslag, som jag gillade och sambon sa men det har ju jag gett som förslag, så vi får se. 

vad det gäller tjejnamn vilket vi tror det kan bli är vi helt lost, 

När det gällde sonen så hade ja o dåvarande sambon 2 tjejnamn som vi mer eller mindre säkra på men killnamn var ett helvete,,,

• AAS10
    Poison82 skrev 2014-01-26 22:46:48 följande:
    Hej!! Här verkar vara full aktivitet, får man hänga på er?? Är 31 år och gravid med mitt andra barn. Tog oss 2 år att lyckas. Är i vecka 14 och beräknad födsel är 31 juli

Grattis o välkommen känner igen ditt nick från förr, ditt namn börjar möjligtvis inte på j?
  • AAS10
    gubbenhilfe skrev 2014-01-26 22:53:01 följande:
    Jo, den är ju det. Vi ska köpa en Buffalo och tänker beställa den från Holland. Där kommer den att kosta ca 9 200 kr. Vilket egentligen är galet mycket pengar men å andra sidan så är andrahandsvärdet väldigt högt också så när vi väl säljer vagnen så kommer vi att få tillbaka rätt mycket av de pengarna. Så i slutänden kommer vagnen att ha kostat oss mellan 3-4 000 kr. Visst får man ligga ute med pengarna men jag tycker ändå att det känns rätt så ok. Om du skulle beställa en Donkey från Holland skulle den kosta ungefär 11 800 kr, säljer du den sen på Blocket om 2-3 år så får du, som det ser ut idag, ut ca 7-8 000 kr och då har den ju inte kostat er mer än 3-4 000 kr.

Jag e lite nojig jahmg när de gäller köp utomlands, vad händer om vagnen går sönder?
  • AAS10

När vi väljer namn så finns de inte många krav. Det ska vara ett fint namm båda gillar. Sonens namn kommer i från en storfilm, då va de 400 i sverige som hette de.... nu e de 4000....inte jätteskoj Jag jobbar i vården så tyvärr ratas många namn då jag kopplar ihop dom med människor. Men när förnamnet e klart ska barnet ha två namn till som är kopplade till släkt på var sida. Blir de en tjej ska andranamnet iallafall vara Lisa. Skulle kunna tänka mig att döpa barnet till Eliza oxå.

• AAS10

Ah världen e liten. Var i samma grupp som dig på Lunarstorm som ägare under en period. ...

Poison82 skrev 2014-01-27 06:20:01 följande:
    Jo det stämmer

Svar på tråden Julibebis 2014