Julibebis 2014
Idag anländer det sista till lilla Ebbe. Nu har jag allt jag behöver här hemma. Undrar vad jag ska hitta på de resterande tre månaderna...?
Idag anländer det sista till lilla Ebbe. Nu har jag allt jag behöver här hemma. Undrar vad jag ska hitta på de resterande tre månaderna...?
Gnäll-time...
Jag är snart så stor som i slutet med min sista enling. Jag vill inte mer.!
Känns som lungorna ska komma upp i halsen när jag sitter/ ligger, tror jag ska svimma när jag går en liten runda, blir andfådd av att stå upp å prata, spyr när jag ska klippa tånaglarna, hela magen känns som ett ömt blåmärke och det sparkar ÖVERALLT!! Jag är stor som ett luftskepp å har ökat 18 kg i vikt, inte ens mammatröjorna täcket magen längre....
ÖSCH!!!!
Vad snälla ni är! <3
Ja, jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag e rädd för den närmsta tiden... Känner mej hemsk som nästan önskar ut barnen tidigare, dom kan väl ändå aldrig låta en gå full tid!?
Hej! Någon här som färgar håret? Har inte gjort det än under graviditeten men nu är jag bra sugen.. De små grå stråna är inte så snygga precis..
Någon mer som känner ett tryck i slidan när ni ställer er upp?! Känns väldigt obehagligt och som om blygdläpparna sprängs :P det är värre om jag suttit ner länge.
Sist vi hade vuxenmys här hemma fick jag ljusbruna flytningar i 2 dygn efteråt, det var en vecka sen. Verkar inte bli mer sex här hemma trots att jag förklarar att det inte är nåt farligt... Vad göra? Jag behöver det ju :/
Oj vad tråkigt för er, vi har massa sex så fort vi orkar (jobbar heltid och pendlar båda två) testa liggande från sidan och bakifrån då är ju inte magen ivägen.
Vi kör alla olika ännu :)