Julibebis 2014
Mrshb, det är PRECIS så jag med känner det hela tiden! Tror det vilar i ens dåliga självkänsla som man har just nu... Jag vill bara vara hemma själv med min sambo :)
Mrshb, det är PRECIS så jag med känner det hela tiden! Tror det vilar i ens dåliga självkänsla som man har just nu... Jag vill bara vara hemma själv med min sambo :)
Folk i våran lilla by visste om min graviditet i v 10! Vi var så glada att vi inte kunde hålla tyst. Händer det nåt tråkigt så är det ganska vanligt ändå, och det blir inte mindre ledsamt om människor vet om det... Jättemånga får missfall och går och är ledsna för det, personligen fattar jag inte varför det är så tabubelagt å måste hållas så hemligt...?
Men det är väl hur man är som person kanske...
Jo, men när vi fick mf tyckte jag det var otroligt jobbigt att ingen visste, jag kunde inte prata om varför jag var nere och ledsen utan kände mej tvungen att låtsas som ingenting, det är värre för mig....
Gubbenhilfe, det är precis så jag känner!!
Fyfan, inte billigt att ha 5 barn märker jag!! Ullared idag och 12 000k kr fattigare!!! Iofs så är allting till tvillingarna inhandlat och lite till plus att de andra barnen har fått vår och sommargarderober, men ändå!
Vaggan såg jag inte tyvärr... Jo, det är ju billigt för så mycket men ändå så jäklarns mycket pengar... Tyckte bebiskläderna hade dåligt utbud... Å strl 122/128
Här är min tvillingmage i v 21+1, sf mått 24, som en enlingsgraviditet i v 27 :)
Kanske inte så trevligt detta men jag måste höra om nån mer har liknande besvär. Mina fötter, under och sidorna som det en step strumpa (tror jag det kallas) täcker, är super torra, vita och fnasiga. Och det har börjat klia något fruktansvärt!! Kanske inte hänger ihop med grav men jag har aldrig haft så här innan. Har även börjat läcka genomskinlig vätska ur brösten på morgonen, på kvällarna är de stenhårda och morgonen är de mjuka igen och droppar lite grann. Tycker det är tidigt men det är det kanske inte? Började läcka i v.35 förra gången. Är jag ensam?
Nån som har nån erfarenhet av foglossning o stödbälte? Jag fick rådet att skaffa ett stödbälte av bm i fredags när jag ringde.. Är lite skeptisk då hon sa att jag kan använda det när jag står o går mycket... Men i mitt jobb så står o går jag iofs väldigt mycket, men jag sitter o böjer mig oxå en hel del... Känns som om det kommer bli ett heltidsjobb att bara ta på o av bältet.... Hur gjorde ni?
Haha ja får väl.göra det.. Fast jag tycker dom är så fåniga :P
Bild finns på blandvitamoln.blogg.se Poison82