Julibebis 2014
Bloggar (fast nu mest gnäller?) om min graviditet och händelser i vardagen:
www.miiisan.blogspot.se
Bloggar (fast nu mest gnäller?) om min graviditet och händelser i vardagen:
www.miiisan.blogspot.se
Mina barn heter Alexander, Elin och Wilma.
Vi vet ju ännu inte vad som döljer sej därinne, men här är våra namn som vi kan tänka oss;
Henry
Colin
Mii
Lilly
Mina tre graviditeter med min fd man har varit hemska! Har känt mej helt ensam om hela grejen, han ville inte ta i mej och var totalt ointresserad, jag mådde verkligen jättedåligt av det.
Min sambo nu är precis tvärtom, han läser och följer med på besök, pratar och klappar med/på magen. Han tittar på mej med jämna mellanrum med förundran och stolthet.
Däremot samspelar det inte alls med sexlivet vilket tyvärr väcker upp tråkiga känslor från de förra graviditeterna.... Det är tråkigt och sitter ju i mitt huvud, men jag förstår inte varför man inte kan ha sex som vanligt (eller ja, nästan då) extra viktigt med bekräftelse nu tycker jag....
Var hos bm idag och har i v 26+1 gått upp 17 kg (tvillingar som ni nu kanske redan vet) gick totalt upp 26 kg alla mina andra tre graviditeter... Så jag är en sån som ökar på mej rätt bra.
Mitt sf mått var 29 cm, kul å vara höggravid i 7:e månaden!? Undrar hur man ska orka detta....
Jag rakar i blindo, haha! Känner mej fram å det tar nog en halvtimme, en del blodspillan dock men det är bättre än att vara hårig enligt mej! :)
Tror ni man kan ta lite bricanyl man har hemma så sammandragningarna lugnar sig lite? Jag har mot min pollenallergi som jag ibland får astmaliknande symtom mot. Har haft fem starka sammandragningar nu och kan knappt röra mig. Gör ont i nedre delen av magen.