Julibebis 2014
Åååh nej.... 😥Jag beklagar verkligen!!! Ta hand om dig!!! ❤️
Vi fick ett brev tillslut förresten!!! 😊
V 7 (6+2) idag!! Är så sjukt trött heeeela tiden!!! Förra gången kunde jag ju vila o sova när jag hade lust!! Men med en tvååring hemma o jobb på förskola om dagarna blir det lite si o så med vilan... 😋 Förra gången var arbetsnamnet KLUMPEN, eftersom sambon tyckte att det "bara var" en klump på bilden vi fick på vul!! 😂 Den här gången har vi inget än så länge... Klutten kanske?? 😋😋 Mår illa både nu o då, har lite svårt med vissa lukter (bajsblöjor tex, inte jätte bra med tanke på mitt yrke...) o en halsbränna som är hemsk stundvis... Inskrivning är 17/12 o RUL den 30/12!! Väldigt tidigt båda två om jag jämför med förra gången, men skönt att slippa vänta så länge!! GRATTIS till alla nya plus!! Nu håller vi tummarna för alla små bebisar!! ❤️
Så häftigt med så mycket tvillingar i tråden!!! 😊 Vi får väl se vad dom säger om min bauta mage 30/12!!! 😱 Är ju v 7 bara o ser ut som när jag var i v 13-14 förra gången!! 😱😊😋 STOOORT grattis till er allihop!!! ❤️
Vagn är redan klar här!! Detaljer vår EmmaLjunga CityCross som vi hade/har till dottern!! Jag har ÄLSKAT den sen jag såg den i affären o ÄLSKAR den fortfarande!!!
Hade så otroligt ont i "tjejmagen" igår... Så pass att jag nästan åkte till sjukan.... Livrädd att nåt är galet med knyttet i magen!! Det började redan på förmiddagen på jobbet, men var inte så farligt då, mest som "vanlig" molvärk... Hämtade dottern på dagis efter lunch o åkte in till stan för att handla... Nör vi kom till stan blev det värre, men ändå inte så farligt. Däremot när jag sitter o kör hem på motorvägen får jag så ont i vågor liksom att det blir flimmrigt framför ögonen o jag börjar kolla efter p-fickor att stanna på!!! Dottern blir ledsen när hon får syn på mig... Hon såg nog att jag hade ont... Tog mig iaf hem o det kändes lite bättre... Lagade mat o medan jag står där o rör i grytorna blir det värre igen... Strax därpå kom sambon hem, tack o lov!!! La mig på soffan o där var jag resten av kvällen!! Det blev bättre o bättre hela tiden, men jag hade verkligen ont... Sambon ville att vi skulle åka till sjukan, men jag ville verkligen inte... Idag känner jag lite av det, men inte så farligt.... Usch o fy.... Bara liten håller sig kvar!!!!
Ja ni det här med namn... O. Vi får en flicka ska hon nog heta Edit efter min mormors mamma! 😊 Men om det blir en pojke är det svårare... Bär vår dotter låg i magen hade vi Melker på förslag, men jag tycker att det är "förbrukat" nu på nåt sätt... Jag är inne på Loke, men det gillar inte sambon... Iofsgillade han inte Hilma heller först!! 😋