Inlägg från: Hilmas Mamma |Visa alla inlägg
  • Hilmas Mamma

Julibebis 2014

MiaEnzi skrev 2013-12-01 09:10:55 följande:
    Tyvärr fick jag missfall inatt så lämnar er nu. Lycka till alla

Åh nej.... Beklagar!!! ❤️
  • Hilmas Mamma

Fy bubblan för detta illamående!!! Gick upp nu i morse o tyckte att det var ganska lugnt på illamåendefronten... Gick o kissade som vanligt det första jag gör o mesans jag sitter där så kommer det som en störtvåg över mig o jag får ta i som sjutton o spyr galla i handfatet... Nu har jag ont i hela kroppen efter ansträngningen.... Hua... Hoppas det får över snart för det ör verkligen skitjobbigt!!!!

• Hilmas Mamma

Jag ÄLSKAR gravidbyxor med hög, mjuk midja!!!! Ju högre desto bättre!!! 😋 jag har inte börjat med dem än, men det blir vilken dag som helst!! Har ju varit hemma o sjuk i en vecka så har bara slafsat runt i mjukisbrallor!! 😊 får se hur det hår på jobbet imorgon i vanliga byxor... Jobbar på förskola... Blir många upp o ner från golvet per dag... Kan nog vara ide med sköna byxor!! 😋

• Hilmas Mamma
    Frida Andersson skrev 2013-12-01 20:24:00 följande:
    Har inskrivning den 18 juli, känns verkligen som en evighet dit... Jag har mått illa under hela graviditeten än så länge, men börjar släppa så nu kan jag äta ordentligt och det märks på vikten. Måste försöka tänka mig för lite. Gått upp så mycket vid mina andra graviditeter... Haha jsså... vill inte heller hamna på den 25e då svärfar fyller år men kanske man får ett mer säkert datum efter ul?

Inte inskrivning 18 JULI väl?? 😋😊
  • Hilmas Mamma
    Frida Andersson skrev 2013-12-02 06:44:56 följande:
    haha nej då jäklar ska jag ligga  mysa med den lilla

Haha!! Ja jag tänkte väl!! Hihi!! 😋
  • Hilmas Mamma
    Jomila skrev 2013-12-02 18:06:41 följande:
    Började få kramper runt äggledarna i förmiddags och började blöda vid 16-tiden. Värken blir bara värre och blödningarna också verkar det som. De tog inte emot oss på sjukhuset utan ville att kroppen ska sköta allt själv och att vi ska ta ett nytt gravtest om tre veckor. Jag känner att hoppet är helt ute. Vår efterlängtade och älskade lilla mini blev inte äldre än 6 veckor och tre dagar. Fy vad det gör ont i hjärta och själ :,(

Beklagar!! 😞 Men så elakt av sjukhuset!! Rung imorgon igen o be om ett vul!!! Kramar!! ❤️
  • Hilmas Mamma

Hmmmm... Börjar bli lite orolig.... Har haft ganska ont i magen hela dagen... Det moler o hugger... Inte konstant, men ganska ofta... O så har jag sprungit på tia ett par gånger mer än vanligt... Vet inte vad det kan bero på... Men nör man läser om alla er stackare som fått mf så blir iaf jag orolig!! Tror inte att det ör nån sorts magsjuka eftersom jag inte varit magsjuk sen jag var barn... O det gör liksom ont i "tjejmagen"... Jag nojar säkert lite i onödan, men var tvungen att gnälla av mig lite...

• Hilmas Mamma
    nypan78 skrev 2013-12-02 20:56:54 följande:
    Hoppas inga fler missfall i denna tråd...

Håller med!! Usch... Det är så tragiskt!!! Vet själv vilken mardröm det är!!! Håll i nu alla små knytt!! ❤️❤️❤️
  • Hilmas Mamma

Äääh.... Använd sunt förnuft o ät det ni vill!! Finns bakterier i allt!! Sen kan man ju vara mer försiktig med vissa saker....

• Hilmas Mamma

Går in i vecka 10 idag (9+0)!!! Så idag gick vi ut med graviditeten offentligt!! Går inte att dölja magen längre... 😋 O så tänker jag som så att om nåt, Gud förbjude, går tokigt så vet de flesta om det o vet varför man är ledsen eller så!! Nu kör vi på!! Kan det i te bli början på juli SNAAAART?? 😋

Svar på tråden Julibebis 2014