Julibebis 2014
Åh nej.... Beklagar!!! ❤️
Fy bubblan för detta illamående!!! Gick upp nu i morse o tyckte att det var ganska lugnt på illamåendefronten... Gick o kissade som vanligt det första jag gör o mesans jag sitter där så kommer det som en störtvåg över mig o jag får ta i som sjutton o spyr galla i handfatet... Nu har jag ont i hela kroppen efter ansträngningen.... Hua... Hoppas det får över snart för det ör verkligen skitjobbigt!!!!
Jag ÄLSKAR gravidbyxor med hög, mjuk midja!!!! Ju högre desto bättre!!! 😋 jag har inte börjat med dem än, men det blir vilken dag som helst!! Har ju varit hemma o sjuk i en vecka så har bara slafsat runt i mjukisbrallor!! 😊 får se hur det hår på jobbet imorgon i vanliga byxor... Jobbar på förskola... Blir många upp o ner från golvet per dag... Kan nog vara ide med sköna byxor!! 😋
Hmmmm... Börjar bli lite orolig.... Har haft ganska ont i magen hela dagen... Det moler o hugger... Inte konstant, men ganska ofta... O så har jag sprungit på tia ett par gånger mer än vanligt... Vet inte vad det kan bero på... Men nör man läser om alla er stackare som fått mf så blir iaf jag orolig!! Tror inte att det ör nån sorts magsjuka eftersom jag inte varit magsjuk sen jag var barn... O det gör liksom ont i "tjejmagen"... Jag nojar säkert lite i onödan, men var tvungen att gnälla av mig lite...
Äääh.... Använd sunt förnuft o ät det ni vill!! Finns bakterier i allt!! Sen kan man ju vara mer försiktig med vissa saker....
Går in i vecka 10 idag (9+0)!!! Så idag gick vi ut med graviditeten offentligt!! Går inte att dölja magen längre... 😋 O så tänker jag som så att om nåt, Gud förbjude, går tokigt så vet de flesta om det o vet varför man är ledsen eller så!! Nu kör vi på!! Kan det i te bli början på juli SNAAAART?? 😋