Julibebis 2014
Med lite tur kommer jag beställa vår vagn i morgon. Så fort jag får svar på om man kan skicka tillbaka den om något händer med bäbisen och om svaret är ja så beställer jag med en gång!
Med lite tur kommer jag beställa vår vagn i morgon. Så fort jag får svar på om man kan skicka tillbaka den om något händer med bäbisen och om svaret är ja så beställer jag med en gång!
Nu har jag beställt barnvagn från Hollande. Hela 29,5% billigare blev det! Så om tre-fem veckor står den där hemma och skiner.
Ja det är superkul! det blev en Bugaboo Buffalo och sen köpte jag adapter till Maxi Cosi och en mugghållare. Hela kalaset inkl. frakt gick på 979? och enligt dagens valuta är det 8626 kr. Hade vi köpta detsamma i Sverige hade det kostat ca 12200kr. Så jag är nöjd.
Om tre till fem veckor är den min.
Herregud vad ni skriver tjejer!!! Imorgon går jag in i V19!! Härligt snart hälften! Vi har beställt en svart Urban jungle på Jollyroom.se. Ett paket pris. Liggdel, sittdel och Axkid Babbyskydd ink bas för 7400kr. Det tycker jag var ett Helt ok pris!
Alla ni erfarna mammor (och kanske oerfarna), jag kollade på det här med babyskydd och blev inte klok nånstans.
Vad är det som gäller? Måste man ha en sådan där konstig insättningsmodul (har aldrig sett en sådan förut)?
De här hormonerna tar knäcken på mig. Sitter och tittar på inledningen till melodifestivalen och börjar lipa när de visar hur glada danskarna blev när de vann. Och det värsta är att jag inte kan sluta gråta!