Julibebis 2014
Jag brukar ta alvedon faktiskt.....
V 11+2 och 15+4. Det händer lite i alla fall.
Har inte skrivit nått här på länge. Men har snart klarat av veckan16 (15+4) idag. Tycker själv att jag börjar få liiiiiite mage. Men ingen annan ser, och vågen står på samma som alltid ca 63) nu börjar jag bli nojig när jag ser alla andras bilder. Kan något vara fel? :(
Jag blir så trött på min svärfar att jag kan dö. Hans andra barnbarn (min sons kusin) är så himla bra! Till att börja med träffar han hen 3-5 gånger i veckan, minst. Vår son träffar han typ en gång i månaden. Vi bor alla i samma stad. När vi väl träffas så berättar han hela tiden om hur himla duktig hon är på allt. I dag konstaterade han att hon kommer ju hoppa över krypande och börja gå snart. Det grundar han på att när han ska sätta henne i hennes stol så stretar hon emot och vill stå. Ungen är snart sju månader och kan inte sitta själva än. Nej, jag tror INTE att hon kommer gå snart! Hon är bara som alla andra unga som mycket hellre står i knät och hoppar än sitter själv i sin stol. Morr, morr!
Blev hemma från jobbet idag, kommer knappt ur sängen för de gör så ont i varenda kroppsdel....kände att min bebis är viktigare än pengar och att jag måste lyssna på kroppen!
Min mage har växt rätt rejält, men har moderkakan i framvägg så har inte känt tydliga rörelser ännu vad jag vet :) känner mig orolig att nu när de flesta av er börjar känna sparkar så kanske det är något fel på mitt barn....rul om en vecka och tänker bara på att tänk om det inte lever längre...vecka 18 (17+5) idag
Klurar på babyskydd. Alltid haft akta graco och vart super nöjd. Nu funderar jag dock på om den får platts mellan flickornas stolar. Tror maxi-cosi med bas är smalare... vad andvänder ni??
Man räknar olika beroende på hur lång mencykel man har och när man har ÄL osv, sen kan det ju ändras vid ul efter mätningar på barnet.