Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Idag bjöd vi hit pappa och mamma, tog frukost på ett cafe inne i stan där barnen fick berätta att vi skulle få en bebis.
    Morfar och mormor blev båda två alldeles överlyckliga... så härligt! 

Oj så härligt, visst det kan hända nått på vägen men vi är så lyckliga så vi kunde inte vänta!

Har ni andra berättat än??      

• Frida Andersson
    gubbenhilfe skrev 2013-11-17 11:24:59 följande:
    Vi kommer att vänta med att berätta. Jag funderar på om vi skulle berätta det på julafton, typ ge bort en bild i julklapp eller nått sådant.

Så tänkte jag med först. Dock har vi en stuga i sälen över jul så kommer inte träffa mamma och pappa då.
    Sen så ville inte gubben vänta...hihiTungan ute 
  • Frida Andersson
    Surrih skrev 2013-11-17 11:20:23 följande:
    Frida, vi har berättat för familjerna och barnen. :)

vill ju gå ut och skrika så alla i hela världen får veta hur lyckliga vi är... 

• Frida Andersson
    Surrih skrev 2013-11-18 07:48:16 följande:
    Lite mage, sen om jag bara är ballong lik eller bebis mage vet jag inte riktigt! Haha
    Så fin! Du är inte så stor i vanliga fall va?
  • Frida Andersson
    Surrih skrev 2013-11-18 07:48:16 följande:
    Lite mage, sen om jag bara är ballong lik eller bebis mage vet jag inte riktigt! Haha
    Vad heter den appen??
  • Frida Andersson
    Jo anna skrev 2013-11-18 10:11:58 följande:

Här är våra små bebisar. Hoppas att båda får stanna.

Min mage idag, 7+3. Idag ska vi berätta för syskonen, är lite nervös över deras reaktioner. :p

Så härligt, kul med tvillingar!! 
  • Frida Andersson

Hur många utav er kommer ta KS?

Blev akut med första då hon var alldeles för stor för mig (4625)

och med nr två blev det planerat snitt (4255, då två veckor innan så hade hunnit växa lite till)

Kommer ta KS denna gång med...       

• Frida Andersson
    Sofie mamma till 2 prinsar skrev 2013-11-19 07:45:03 följande:
    Jag har ju också två ks i bagaget så du och jag har ju inget annat att välja på än ytterligare ett.

Fått många obehagliga komentarer kring just KS, en del påstår att du har man minsann inte fått barn på riktigt...skönt med fler som jag =)
  • Frida Andersson
    pixi8 skrev 2013-11-19 07:47:39 följande:

Oj vilka stora bebbar! Din första vägde mer än ett kg mer än min son när han kom ut och då gick jag ändå två veckor över och blev igångsatt.

Japps där ser man, så har ju inte haft en bebis precis hehe
Svar på tråden Julibebis 2014