-
Är så fruktansvärt rädd att nått ska hända... den här bebisen är riktigt efterlängtad av hela familjengräddnoz skrev 2013-12-10 18:02:44 följande:Jag gick hem med gravpenning en månad efter att jag fått fast, ca v.14. Var gravid när jag fick jobbet.
-
Ja jag kanske borde det, hon är helt underbar så förstår nog. Är ett tungjobbat jobb, långa pass...gräddnoz skrev 2013-12-10 18:33:59 följande:Frida: Det förstår jag. Jag var livrädd. Våran kille gav sig bara på tjejer, så de var inget alternativ att arbeta under grav. Du kanske behöver prata med din chef om din oro.
-
Kan man be om ett vul när man kommer på inskrivningen? Kommer att vara i v 10.
Är lite orolig då jag haft så ont i magen hela tiden....
Eller ska man ringa och få komma tidigare? -
Mina barn hade luciaframträdande i kyrkan igår.... oj dom var som de två vackraste änglar, mm givetvis så började mina tårar rinna
-
Vilken dag, är precis slut.
Ont och trött... har stressat hela dagen....
Nu sitter barnen i soffan, jag har dragit fram fåtöljen framför den nytända brasan och vår lilla söta hund kommit upp och lagt sig över magen. Tur han inte är så stor och tung
Längtar tills mannen kommer hem och kan hålla om mig...
Tror nog ni alla där ute längtar precis lika mycket efter er lilla som vi gör -
har ni gått upp något än??
-
Fiamedbarn skrev 2013-12-14 11:32:20 följande:Nästan 3 kg men så har jag heller inte rört på mig så mkt och ätit lite väl generöst...
Men det hör ju till eller hur
Min startvikt låg på 74 denna gång så är ju ingen direkt mager tjej. Har väl inte gått upp mer än nått kilo än men magen växt massa så blir svårt att dölja längre och då är jag ju "bara" i vecka 9.
Gick upp 30 med nr ett, blev gravid direkt och gick upp 30 till så vill verkligen inte sticka iväg alltförmycket denna gång. har vart svårt att gå ner efter det -
Idag har jag ångest, ska straxt iväg och jobba. Jobbar på ett lss boende där jag har hand om dagligverksamhet samt fritid för en ung man med autism.
Mina arbetspass är sååå långa och denna vecka blev inte alls bra. Jobbar sön-mån 8.30-22.30 sen ska jag visst på utbildning på tisdag 8-16 sen återigen 8.30-22.30 ons-tors.
Det enda jag ser fram emot är att veckan ska passera då vi på fredag åker till sälen över jul!!
Har dock inskrivning på onsdag som jag ser fram emot samt att nya soffan kommer på torsdag=)
Är redan trött -
Kommer få gå själv på inskrivningen, syrran skulle följt med mig då jag är så väldigt rädd för allt som har med prover att göra.
Men nu måste jag jobba så får åka ifrån jobbet och sen tillbaka och fortsätta så då ville jag inte be min snälla syster att åka 12 mil bara för en kort stund.
Gubbas kör lastbil och just i morgon skulle han ner till Småland.. han blev besviken då han jätte gärna vill med men jag tycker inte han ska ta en heldags semester för ett kort besök.
Ångesten kring ryggmärgsbedövningen börjar nu komma, då jag är så fruktansvärt rädd så har dom andra två gångerna varit hemska. Blev stucken 7 ggr första barnet och 5 gånger med andra innan dom pricka rätt. Fy så hemskt... å så kallar en del att snitt är enkelt -
På inskrivning idag, såg bra ut förutom järnbrist så på dom förbannade tabletterna igen.
Nästa besök är inte förens 24/2 och då ul, hmm långt dit