Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Sofie mamma till 2 prinsar skrev 2013-12-01 15:07:41 följande:
    Jag väntar fortfarande på att jag inte ska kunna knäppa byxorna men d är bara brösten som har blivit liiiite större v. 7 (6+4) idag. Har dock klickat hem några mammabyxor på tradera bara för att d var så billigt! Ett par hängselbyxor, ett par jeans (hög mudd) och ett par stretch med låg mudd för 150 kr sammanlagt! :)

Då ligger vi lika, också 6+4 idag
  • Frida Andersson
    Sofie mamma till 2 prinsar skrev 2013-12-01 19:49:40 följande:
    Visst var d du som ska ha snitt också?

Ja precis, när jag var på det där hälsosamtalet så sa hon att det lär typ bli den 15 el 16 juli. Hoppas bara inte den 14 juli då syrrans pojk fyllerFörvånad

Hur mår du så här långt gånget?
  • Frida Andersson
    Sofie mamma till 2 prinsar skrev 2013-12-01 20:15:25 följande:
    Jo men d är bra med mig! Har inskrivning hos BM och läkarbesök den 5/12 så då får jag förhoppningsvis se om d finns något där inne! Känner annars inget förutom ont i brösten å ett fruktansvärt humör... Ingen förändring på magen eller något.... Men men på torsdag gäller d! :D hur har du d? Jag hoppas på ett snitt-datum så långt bort ifrån bf som d går då jag själv fyller den 25/7! ;P

Har inskrivning den 18 juli, känns verkligen som en evighet dit...

Jag har mått illa under hela graviditeten än så länge, men börjar släppa så nu kan jag äta ordentligt och det märks på vikten. Måste försöka tänka mig för lite. Gått upp så mycket vid mina andra graviditeter...

Haha jsså... vill inte heller hamna på den 25e då svärfar fyller år men kanske man får ett mer säkert datum efter ul?
  • Frida Andersson
    Hilmas Mamma skrev 2013-12-01 21:30:26 följande:

Inte inskrivning 18 JULI väl?? 😋😊

haha nej då jäklar ska jag ligga  mysa med den lilla
  • Frida Andersson
    Sofie mamma till 2 prinsar skrev 2013-12-01 21:32:34 följande:
    Ja, jag har med båda sönerna blivit framflyttad vid ul så med min tur blir jag tillbakaflyttad med snitt på födelsedagen! :D

Vill inte heller bli framflyttad, evig väntan ändå
  • Frida Andersson

Idag börja min dag inge vidare... in ringd av chefen för min arbetskamrat är sjuk så måste ta hans arbetspass.
    blir en extremt tung vecka... 14 timmars jobb måndag, tisdag och onsdag sen möte 9-17 på torsdag. Såååå depp....!!

• Frida Andersson
    Jomila skrev 2013-12-02 18:06:41 följande:
    Började få kramper runt äggledarna i förmiddags och började blöda vid 16-tiden. Värken blir bara värre och blödningarna också verkar det som. De tog inte emot oss på sjukhuset utan ville att kroppen ska sköta allt själv och att vi ska ta ett nytt gravtest om tre veckor. Jag känner att hoppet är helt ute. Vår efterlängtade och älskade lilla mini blev inte äldre än 6 veckor och tre dagar. Fy vad det gör ont i hjärta och själ :,(
    beklagar verkligen.....
  • Frida Andersson

Fan jag är inte den känsliga typen men när jag lämnade flickorna på fritids i morse och min lilla sexåring blev så ledsen för hon ville vara hemma istället så kunde jag inte hålla tårarna borta när jag sen kom ut i bilen.

Fan hatar mina arbetstider, fick ett extrapass igår så blir tre dagar då jag bara i princip träffar dom när dom ska upp på morgonen innan fritids.....

• Frida Andersson

Gud vad flickorna längtar efter den lilla bebisen...
    Ska bli så underbart att få en liten till, å det blir ju en rejäl sladdis med hehe.

Men känner mig lite orolig.. vet inte varför. Bir väl bättre vid besöket hos BM den 18 dec.

Svar på tråden Julibebis 2014