Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Miss C skrev 2013-12-18 13:18:08 följande:
    Hoppar ur tråden, vul idag visade ma. Skulle vart i v 10, men inget hjärta och alldeles för liten... #sorg

Lycka till ni andra, håller tummarna att era små fortsätter växa som de ska!

Beklagar verkligen..Rynkar på näsan
  • Frida Andersson

Ni r fler som redan fått hört eller sett eran lilla därinne, jag fick inte ul förens 24 februari så om nått skulle bli fel därinne kanske man inte ser det förens då... nu känns det ju ännu mera som en evighet tills man verkligen får veta om allt är precis som det ska eller inte

• Frida Andersson
    Malinh skrev 2013-12-18 17:29:19 följande:
    Vi har inte rul förrän 3 mars... Galet långt kvar! :/ känner mig inte speciellt gravid, särskilt inte om man jämför med förra graviditeten men jag hoppas allt är ok ändå.

vilken v är du i?
  • Frida Andersson
    Lindsey Egot the only one skrev 2013-12-18 18:14:41 följande:
    Jag fick se min den 10:e december. Blev flyttad från 7/7 till 4/7 och RUL blir 5/2-14 då ska jag vara i v 18+5

fick du se av någon speciell andledning?
  • Frida Andersson
    Lindsey Egot the only one skrev 2013-12-18 18:59:41 följande:
    Nä min bm är nämligen den som gör ul på spec. MVC så hon ville väl kolla extra bara. Jag går iof på fragmin och ska kollas extra plus att min förra graviditet var extrem jobbig. Jag fick proppar i venerna från äggstockarna efter ett gall läckage efter en galloperation så jag ska väl kollas extra.

Okej, skönt att f den vården=)
  • Frida Andersson

Veronica1: beklagar verkligen Blir då själv orolig... liten brun flytning igår i trosorna. Har ju läst att det kan vara så men blir så orolig. Inget ont så hoppas att det är som det ska vara. Är ju på vår efterlänktade julsemester i tandådalen... men kan inte njuta fullt ut nu när jag fich det bruna. Suck hoppas den lille håller sig kvar där inne....

• Frida Andersson
    Pluttan skrev 2013-12-23 12:45:17 följande:
    Åh jag håller mina tummar för dig att allt är bra med din bebis.
    ~pojke 2000 flicka 2012~♡

Tack snälla! Inget synd idag iaf så hoooas hoppas... har precis vart ute på en tvåtimmars promenad med familjen i snön. Så härligt!
  • Frida Andersson
    Frida Andersson skrev 2013-12-23 13:44:13 följande:
    Tack snälla! Inget syns idag iaf så hoooas hoppas... har precis vart ute på en tvåtimmars promenad med familjen i snön. Så härligt!

• Frida Andersson
    Hilmas Mamma skrev 2013-12-23 15:55:23 följande:
    En livlig liten kärleksbacill som sög på tummen fick vi se idag på ul!! ?????? Bf blev flyttat från 7/7 till 3/7!! ???? Nu känner jag mig lite lugnare o lite mer gravid!! ????

Ååå så härligt!
  • Frida Andersson
    mahana skrev 2013-12-23 14:46:05 följande:
    Jag är i vecka 10 och får snällt vänta till vecka 18 innan jag får se det lilla sagogrynet.  Det är tydligen rutin i mitt landsting att man får 1 (!) ynka UL under hela graviditeten, om allt ser normalt ut.  Min nu 2årige son föddes utomlands, där var 4 UL obligatoriska, det första vid 12v.  Fick även några extra då de blev fundersamma på lillens tillväxt, men det tog fart, och han föddes normalstor.  Känns nervöst att vänta så länge på att få se om det är ett normalt och levande foster :/

Får oxå vänta... 24 februari. Evighet dit
Svar på tråden Julibebis 2014