Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Idag har jag vart på första samtalet, en super kanon barnmorska =)

Så blir bebis mitten på juli, jävlar så glad jag är idag =)

Hoppas ni andra mår bra??     

• Frida Andersson
    lillagreizn skrev 2013-11-25 09:36:57 följande:
    Vet inte vad jag ska skriva, känner mig tom på ord. Vaknade på morgonen och skulle gå på toa, när det börjar droppa blod efter benet. Väntar bara på det där mf som aldrig verkar vilja komma, det driver mig till vansinne. ringde till gyn som vill avvakta till slutet av veckan och jag förstår dom, skulle jag åka in nu kan lika gärna hjärtat slå för att vara borta imorgon! känner mig bara tom i hela kroppen, detta blir sista försöket på ett syskon klarar inteav det här.

Hemskt ledsen för din skull.... men varför får man inte komma när man är så fruktansvärt orolig Rynkar på näsan
  • Frida Andersson
    Lyrasmamma skrev 2013-11-25 13:34:28 följande:
    Sitter på bussen på väg till vul nu, det är sååå spännande! Tror jag är i v 9, men då jag blev gravid trots p-piller är jag osäker - därav bad jag om att få göra ett tidigt vul.

Å vad spännande!!!!
  • Frida Andersson
    Fiamedbarn skrev 2013-11-25 19:07:10 följande:
    Grattis! Jag är också bara i vecka 6 - det är lite jobbigt när de flesta i tråden har gått några veckor länge

Var på första hällsosamtalet idag, v 6 5+5   Känns som en evighet kvar
  • Frida Andersson
    Fiamedbarn skrev 2013-11-25 19:14:47 följande:
    Grattis! Då har vi samma BF Jag hade också missfall i somras, i maj. Men är nu gravid igen. Vi får hålla tummarna att det är ett friskt och starkt litet foster som hänger kvar! Jag tror mest det är det det handlar om. Att de flesta mf inte går att undvika, det är bara att hoppas på vinst denna gång!L

Har du ed 25/7?
    samma här fast blir ju ks så blir utplockad ca den 15:onde juli  Glad  
  • Frida Andersson
    Fiamedbarn skrev 2013-11-25 21:29:18 följande:
    Vad är ed? BF menar du? Jag är i v 5+1 idag, hade sista mensens första dag 20 oktober och BF 25:e juli. Jag tror också att jag kommer att försöka få planerat kejsarsnitt eftersom min senaste förlossning var traumatisk. Varför väljer du KS?

Jag får nog det främst pga oro efter två jobbiga missfall.

Aha, den kan ligga i framkant! Det kan ju vara en förklaring för jag får inte ihop att jag svällt upp som en ballong så fort! Men mina magmuskler har inte gått ihop sen sist heller...

Första tösen blev det akut KS sen med nästa ville jag inte gå igenom samma igen så blev planerat. Och nu när man har fött med KS de två första så får man automatiskt det igen
  • Frida Andersson
    EmSaH skrev 2013-11-25 22:15:19 följande:
    När har ni vägt er? På hälsosamtal eller inskrivningen?

Fick väga mig igår på hälsosamtalet
  • Frida Andersson
    lillagreizn skrev 2013-11-29 13:50:34 följande:
    Trots mina hemska blödningar såg man början på ett foster och ett litet hjärta som pickade idag på VUL, äntligen kan jag andas ut :) 

Skönt att höra!
  • Frida Andersson
    MiaEnzi skrev 2013-12-01 09:10:55 följande:
    Tyvärr fick jag missfall inatt så lämnar er nu. Lycka till alla

Beklagar verkligen...{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Julibebis 2014