Nordic IVF Center Malmö
Jag väntar på att mensen ska komma, enligt mina beräkningar ska den komma någon gång från imorgon till tisdag. Och då är det dags för sprutor
Jag väntar på att mensen ska komma, enligt mina beräkningar ska den komma någon gång från imorgon till tisdag. Och då är det dags för sprutor
Ja jag längtar verkligen och känner mig taggad inför ett försök. Det är ett år sedan vi gjorde det senaste.
Ja idag på morgonen kom mensen Tänk att man kan bli så glad för det!
Så nu har jag pratat in på telefonsvararen på Nordic och väntar på att dom ska ringa tillbaka så att jag får bekräftat att vi kan starta med sprutor imorgon.
MissKS - Usch, hemskt att behöva gå igenom det, beklagar!
Här går det framåt sprutorna. Tar som vanligt ikväll och sedan är det dags för ultraljud imorgon och mäta äggblåsorna. Känner inte så mycket i magen, lite småsvullen emellanåt. Men däremot sååå trött! Somnar lätt vid 21-tiden om jag inte tvingar mig själv att vara vaken. Kan inte komma ihåg att jag blivit så trött av Puregon innan.
Sindyrella: Hoppas VUL gick bra idag.
2014bebis: Grattis till ruvningen. Sätter de tillbaka ytterligare ett embryo senare? Har jag aldrig hört talas om.
Om någon vill så får ni gärna lägga till mig på äggplock den 29/9
Det blev 10 ägg tanken är att sätta tillbaka blastocyst på lördag. Men jag har vätska i livmodern och om den inte är borta på lördag så blir det ingen återföring. Så jag hoppas verkligen att det försvinner!
Moolie det är sant, men jag vill verkligen ha tillbaka nu. Orkar inte vänta längre.....
Daffe07: ja det gjorde jag. Har du fått reda på hur många som blivit befruktade?
Jag vet inte hur många som blivit befruktade. Dom har inte ringt. Fick du ringa själv eller ringde dom? Dom sa igår att dom ringer på torsdag och meddelar tid för återföring på lördag.