• Sindyrella1983

Nordic IVF Center Malmö

Imorgon är det testdag och jag var så nyfiken på hur det ser ut så jag tog ett nytt cb digital. I måndags fick jag "gravid 1-2" och idag "gravid 2-3". känns skönt än så länge. Längtar till imorgon!!!!

• Sindyrella1983

Hade officiell testdag i lördags och det var ett starkt fint Plus Hjärta Solig

Pratade med Nordic idag och meddelade det glada resultatet. Så nu börjar nästa väntan, 6 november är det VUL.
    Känner mig inte jättegravid än, bara svullen så att jag tycker att det är jobbigt att ha byxor på mig.... Men kan ju inte gå utan till jobbet

• Sindyrella1983

Åhh jag gjorde en dum sak idag..... Jag ville testa och se om CB digital visade 3+ eftersom det är mer än tre veckor sedan äp... Men det visade fortfarande 2-3. Så nu blev jag ju orolig istället. Jag blir galen på mig själv som inte kan låta bli att testa. Rynkar på näsan

• Sindyrella1983
    Libra1 skrev 2014-10-21 14:49:21 följande:
    Det beror säkert inte på att något är fel. De visar inte exakt på rätt dag. När är det VUL?
    Nä jag vet, å det var så onödigt att testa. Jag är ju gravid....
    Det är VUL den 6 november. Känns som en hel evighet haha. 16 dagar kvar.... Glad
  • Sindyrella1983

Åh jag får panik! Nu är det 3 veckor sedan återföring och imorgon 4 veckor sedan äggplock. Och idag mitt på dagen tog jag ett nytt test men fick Gravid 2-3 fortfarande. Jag tycker att det borde vara 3+ nu... jag går ju in i vecka 7 imorgon (6+0).

• Sindyrella1983

1 vecka kvar till vul. Mina bröst har slutat ömma och känner inget annat. Är så rädd att det inte ser bra ut.... har haft ont i magen sedan igår kväll till råga på allt. Svårt att hålla humöret uppe när man är rädd och orolig.

• Sindyrella1983

Millan, hoppas det ser bättre ut imorgon!

Här segar sig tiden fram, VUL i övermorgon... Hoppas verkligen att vi får se hjärtat slå. Det bara SKA gå bra! ?

• Sindyrella1983

Tack för att ni håller tummarna =) Mina bröst är åter lite ömma och jag är trött precis efter lunch och har en mage som är så svullen att jag helst inte vill ha varken byxor eller trosor på mig som på något sätt trycker.
    Men det är bara början =) Men jag mår ändå väldigt bra!

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö