-
Ja jag får nog försöka göra det =) Så hinner jag njuta lite först. Men visst blir jag sugen på att berätta för någon. Därför håller jag det härLibra1 skrev 2015-02-24 11:04:30 följande:Ha ha! Kan du hålla dig tills dess?
-
Tog ett nytt idag, visst har det ökat i styrka? Är på RD 10 idag och har egentligen inte testdag förrän måndag....
-
Grattis och hoppas allt ser bra ut imorgon.Arthur2010 skrev 2015-02-26 09:51:14 följande:
Jag ställer en fråga i denna tråden.
IVF är nytt för oss. Hade första testdagen i måndags, rd 14 alltså 14 dagar från ET. Testet visade svaaaaagt plus. Ringde kliniken som sa att jag var gravid och det bokades in ett UL. Jag skulle dock testa igen som imorgon fredag (rd 18) då det kan varit lite tidigt i måndags.
Imorse, torsdag, fick jag en liten tunn blödning på pappret och sen lite i trosskyddet. Vad betyder detta? Är det kört eller varför händer detta? Någon som har erfarenheter kring detta?
Små blödningar är inte så ovanligt, det kan vara slemhinnan som är känslig av progesteronet. Det behöver absolut inte vara kört för det. -
Tack snälla! Jag blir ju lite osäker på mina ögon och vad jag egentligen ser Så det är skönt med en second opinion!Libra1 skrev 2015-02-26 10:20:15 följande:Absolut! Ser väldigt fint ut! Så glad för din skull. :)
-
Idag är det testdag och då ser testet ut såhär!
Till och med jag ser att det är mycket starkare än förra veckan! Har meddelat Nordic resultatet och nu väntar tre väldigt långa och nervösa veckor till ultraljudet.
-
Tack =) Ja sist var där tyvärr ingen. Så det ska bli spännande!Gina43 skrev 2015-03-02 10:21:20 följande:
Grattis!! Spännande att se om det är ett eller två som tagit sig!!
-
Vi tog ett tre-pack, kände samma sak. Ville inte ha den pressen på första försöket. Och med tanke på hur vårt försök slutade så var det tur. Nu är jag ju gravid igen, och hoppas av hela mitt hjärta att det går bra!
-
Tack =)mom2012 skrev 2015-03-04 21:13:46 följande:
Grattis cyndirella! :)
Jag tycker det är intressant med mediciner och doser för er som plussat. Hur såg din sista behandling ut nu? Korta/långa? Gonal-f? Vitaminer o kosttillskott?
Vi har gjort korta protokollet med puregon 150 enheter. Jag äter Mitt Val Kvinna, B12 och D-vitamin. -
Oj vad tiden går långsamt! Idag är det två veckor kvar till VUL. Tog ett test imorse för att se hur det står till, och idag visade det "Gravid 3+" så det känns skönt att hormonnivåerna stiger.
Igår var vi och handlade och jag satt på huk och tittat på några saker i ett par minuter och när jag reste mig upp så gjorde det riktigt ont i nedre delen av magen, som om allt tryckts ihop och sedan drogs ut. Och höll även på att svimma då reste mig....
Så idag har jag lite ont i magen, känns nästa som träningsvärk. -
Gina43: vi förra försöket så fick vi max 2-3 på dom testen så det känns mycket bättredenna gång. Haha ja det finns ju en liten chans att det är två.. Längtar till VUL. Hoppas att där är en iallafall
Jag räknar antal arbetsdagar istället för det känns bättre och helgerna går så fort ändå haha. Så 9 arbetsdagar kvar innan ultraljudet