• Sindyrella1983

Nordic IVF Center Malmö

mom2012ovi har inte gjort äggplock än. Blir nästa vecka om allt ser bra ut.

vi har fått lite olika resultat på våra 4 försök , men senast hade jag ca 20 äggblåsor, 10 ägg, 7 mogna och 7 befruktade. alltså 100% befruktningsgrad.

• Sindyrella1983

Var på VUL idag, allt såg himla bra ut. Slemhinnan 14 mm och 11 st äggblåsor på mellan 12-16 mm. Så det är planerat ÄP på onsdag =) Vi diskuterade även det här med ett eller två embryo och vi kommer långtidsodla om det finns tillräckligt med ägg för att göra det. Och även eventuellt sätta tillbaka två blasto om en är bra och där även är någon som inte är helt perfekt. 
    Känns väldigt bra! 

• Sindyrella1983

Ikväll är det dags för Ovitrelle Skrattande Och imorgon är jag sprutfri sen ÄP på onsdag! Jag riktigt längtar och vill att det ska bli onsdag nu!!! 

• Sindyrella1983

Idag är det dags för återföring. Är nervös och nyfiken på hur våra embryo klarat sig. Men kliniken har inte ringt så jag tar det som ett bra tecken

• Sindyrella1983

Vi fick tillbaka 2 En bra och en som inte har utvecklats fullt ut. Men två blastocyster iallafall

Nu är det två långa veckor av väntan!

• Sindyrella1983

Åhhh jag vet inte om jag ens vågar skriva här.... Men kolla min bild på RD 8.....Å jag vet att man inte ska testa så tidigt men jag kunde inte låta bli. Men jag har inga symptom, inte ens ömma bröst. Hjärta

• Sindyrella1983
    Libra1 skrev 2015-02-24 08:59:56 följande:
    Åh! Du är ju gravid!!! Ett stort grattis!!! :)
    Tack =) Det känns helt galet så att jag blir tårögd. Min man vet inte ens för jag har lovat att inte testa före söndag..... Hmm gick ju sådär! 
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö