• Sindyrella1983

Ja gör gärna det jag har haft brunarosa flytningar några gånger och ont i magen. Men hoppas att det är växtvärk och lite känsliga slemhinnor efter behandlingen.

• Sindyrella1983
    Libra1 skrev 2015-03-27 07:58:53 följande:
    Hur har det gått för dig? Bra hoppas jag!!!
    Åhh förlåt, har missat att skriva här :) Vi var på VUL i tisdags och såg vårt lilla pyre och hjärtat slå. 14,7 mm lång från huvud till rumpa och såg helt perfekt ut. Solig Är idag  på 8+2 och har BF 3 november.
    Mår väldigt bra och känner mig inte direkt så gravid, men ska samtidigt vara väldigt glad att jag mår bra. Solig 
  • Sindyrella1983
    Libra1 skrev 2015-03-27 13:51:10 följande:
    Vad skönt att höra. Jag blev lite orolig. Ett stort grattis!!! :D

Själv så börjar jag bli lite sugen på ett nytt försök snart. Men vi får vänta lite. Maj/juni har vi sagt. Stänger Nordic vecka 27?
    Tack =) Ja det känns lite overkligt. Längtar till det gått lite längre så att det märks mer. Ska till barnmorskan nästa torsdag. Ska tala om min oro för allt och se vad dom kan göra för att jag ska bli lite lugn,

Enligt deras hemsida så har Malmö stängt 11 juli - 9 augusti. Så jag får det till lördag v 28 - söndag v 32
  • Sindyrella1983

Var på hälsosamtal hos barnmorskan igår. helt underbara människor som verkligen tog min oro på allvar! Dom räknade ut mig till 9+2 igår och gjorde även ett vul så jag fick se liten. 2,5 cm lång, precis som den ska och hjärtat slog fint! ? den 21e april är det dags för inskrivning och eventuellt gör dom en koll då också så att vi kan gå ut med det officiellt sen.

Så nu njuter jag av att vara gravid och må himla bra!

GLAD PÅSK!

• Sindyrella1983
    Libra1 skrev 2015-04-03 13:34:28 följande:

Låter ju jättebra! Stämde deras uträkning mot IVF? Jag brukar alltid räkna enligt IVF och få barnmorskan att också göra det. :P

Det skiljer en dag mot nordic, men enligt nordic skulle jag vara på 9+1 och 9+2 enligt barnmorskan. så jag tycker inte att det gör något

Åhh är så sugen på att berätta. Men ska ändå vänta till efter inskrivningen.
  • Sindyrella1983

Nej, vi erbjuds inte KUB då jag är för ung. men troligtvis får vi en koll vid inskrivningen så att vi kan berätta sen.

• Sindyrella1983

10+0 idag hoppas att den lille mår bra och växer som den ska. mina små symptom har minskat, men det behöver inte betyda något. 13 dagar till inskrivningen!

• Sindyrella1983

Men OJ! Det låter verkligen inte likt dom.... Vilken märklig kommentar. Går inte Pia att få tag på även om hon inte är där denna veckan?

• Sindyrella1983

Idag går jag iallafall in i v 13 (12+0) Solig Var på inskrivning igår och dom gjorde ett ultraljud när jag förklarade min oro. Och fick se vår lille bebis hoppa och sprattla och klia sig på näsan !!!
    Så nu börjar det roliga med att berätta för nära och kära! 

• Sindyrella1983
    MålaMittHjärta skrev 2015-04-22 20:20:29 följande:

Åh underbart :) Har ni hållit det hemligt för alla? 

Vi har haft ett par personer som har vetat, men övriga familj och vänner vet inget om bebisen än
  • Sindyrella1983
    MålaMittHjärta skrev 2015-04-23 06:19:50 följande:
    Oj imponerande att ni har kunnat vänta :) Vi kommer nog inte kunna hålla oss? Sambon berättade redan på testdagen till familjen men vi kommer nog vänt lite längre denna gången :)
    :) Jag tycker inte att det är så svårt att vänta med att berätta när man haft så många gånger då det inte gått bra. För varje gång har jag velat vänta längre och längre. Om det inte redan hade varit så att det syns på mig så kunde jag nog väntat lite till. På jobbet väntar jag nog någon vecka till Glad
  • Sindyrella1983
    {#emotions_dlg.flower}Väntar på ny behandling: 

{#emotions_dlg.flower} Spraystart:
    21 mars - Libra1 (IVF6)

{#emotions_dlg.flower} Sprutstart:
    12 juni - Libra1 (IVF6)

{#emotions_dlg.flower} VUL:
    18 juni - Libra1 (IVF6)

{#emotions_dlg.flower} Äggplock:
    Vecka 26 - Libra1 (IVF6)

{#emotions_dlg.flower} ET/FET:
    Vecka 26 - Libra1 (IVF6)

Plus Testdag:

Gravid Gravida och BF:
    2 Mars 2015 - ITM
    8 Mars 2015 - walkwithme
    7 Maj 2015 - Moolie
    3 November 2015 - Sindyrella1983

NalleGravid VUL:

{#emotions_dlg.flower} Antal försök:
    Libra1 - 5 färsk + 1 misslyckat FET (1 IUFD, 1 MA)
    Moolie - 2, ett färsk och en FET
    Sindyrella1983 -5 färskförsök 
    2014bebis- 7 färska försk
    Barfota4 - 1
    Mom2015 - 5 färskförsök för syskon, påbörjar nu 6.e forsok på ny klinik
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö