Nordic IVF Center Malmö
Vi har Vul på tisdag Hoppas verkligen att allt ser bra ut!
Vi har Vul på tisdag Hoppas verkligen att allt ser bra ut!
Ja gör gärna det jag har haft brunarosa flytningar några gånger och ont i magen. Men hoppas att det är växtvärk och lite känsliga slemhinnor efter behandlingen.
Var på hälsosamtal hos barnmorskan igår. helt underbara människor som verkligen tog min oro på allvar! Dom räknade ut mig till 9+2 igår och gjorde även ett vul så jag fick se liten. 2,5 cm lång, precis som den ska och hjärtat slog fint! ? den 21e april är det dags för inskrivning och eventuellt gör dom en koll då också så att vi kan gå ut med det officiellt sen.
Så nu njuter jag av att vara gravid och må himla bra!
GLAD PÅSK!
Låter ju jättebra! Stämde deras uträkning mot IVF? Jag brukar alltid räkna enligt IVF och få barnmorskan att också göra det. :P
Nej, vi erbjuds inte KUB då jag är för ung. men troligtvis får vi en koll vid inskrivningen så att vi kan berätta sen.
10+0 idag hoppas att den lille mår bra och växer som den ska. mina små symptom har minskat, men det behöver inte betyda något. 13 dagar till inskrivningen!
Men OJ! Det låter verkligen inte likt dom.... Vilken märklig kommentar. Går inte Pia att få tag på även om hon inte är där denna veckan?
Idag går jag iallafall in i v 13 (12+0) Var på inskrivning igår och dom gjorde ett ultraljud när jag förklarade min oro. Och fick se vår lille bebis hoppa och sprattla och klia sig på näsan !!!
Så nu börjar det roliga med att berätta för nära och kära!
Åh underbart :) Har ni hållit det hemligt för alla?