• Sindyrella1983

Nordic IVF Center Malmö

Min klinik hörde av sig idag, 7 av 10 är befruktade och ser fina ut. Solig Så nu är ET planerat på lördag förmiddag. Allt hänger dock på om jag har vätska kvar i livmodern eller ej. Håller så mycket tummar jag kan för att den är borta till dess!!

• Sindyrella1983
    {#emotions_dlg.flower}Väntar på ny behandling:
    Barfota4

{#emotions_dlg.flower} Spraystart:

{#emotions_dlg.flower} Sprutstart:
    15 aug - Millan14
    8 sept - 2014bebis
    ca 17 september - Sindyrella1983
    Vecka 44 - Libra1

{#emotions_dlg.flower} VUL:

{#emotions_dlg.flower} Äggplock:
    19 sept - 2014Bebis
    29 sept - Sindyrella1983
    Vecka 46 - Libra1

{#emotions_dlg.flower} ET/FET:
    24 aug - Moolie
    4 oktober - Sindyrella1983

Plus Testdag:
    21 sep - Millan14
    8 okt - 2014 Bebis

Gravid Gravida och BF:
    2 Mars 2015 - ITM
    8 Mars 2015 - walkwithme
    16 Maj 2015 - Moolie

NalleGravid VUL:
    3 okt - Moolie

{#emotions_dlg.flower} Antal försök:
    Libra1 - 5 färsk + 1 misslyckat FET (1 IUFD, 1 MA)
    Moolie - 2
    Sindyrella1983 -4 färskförsök 
    2014bebis- 6 färsk (påbörjat nr 7)
    Barfota4 - 1
  • Sindyrella1983

Vätskan var borta i min livmoder i lördags och ett av våra embryo hade klarat sig så att det var en finfin blastocyst. Så den fick vi tillbaka, dock inga till frysen. Men dom var ändå mycket nöjda med resultatet eftersom 7 av våra 10 ägg var mogna och alla blev befruktade. En befruktningsgrad på 100% med andra ord, det är tydligen inte helt vanligt! Solig
    Så nu är jag på RD 2 och det känns som en evighet till den 18/10 när det är TD. Jag har ju aldrig kommit så långt som till testdag tidigare.

Men jag gör allt jag kan för att inte tänka på det hela tiden eller att inte stressa. Vill njuta av denna tiden och sjunger "Stay with me" för vår blasto Flört Den borde dessutom hålla på att fästa as we speak.

• Sindyrella1983
    Libra1 skrev 2014-10-06 08:46:44 följande:

Sindyrella: Grattis till ruvningen. Nu ska det gå vägen. :)

Tack! Ja det ska det =)
  • Sindyrella1983

Måste bara berätta en skum sak...
    Min mans barn har fått syskon nyss i den andra familjen och igår klappade den yngste mig på magen. Jag frågade varför och han svarade att jag är så van vid bebismage från mamma. Jag sa då att: Men jag har ju ingen bebis i magen, Jo svarade han, nä sa jag, jo svarade han igen.....

Eftersom jag igår var på RD1 och barnen inte vet något så kändes det lite skumt eftersom han aldrig har sagt något sådant eller frågat om vi ska ha barn... Berättade för min man som sa att han kanske är synsk!

Men OJ vad jag hoppas att han har rätt!!! Hjärta

• Sindyrella1983
    Libra1 skrev 2014-10-06 14:07:30 följande:

Sindyrella: Då får vi hoppas att han har rätt. :)

Ja verkligen =) Det var bara så läskigt men samtidigt lite mysigt att kommentaren kom just nu!
  • Sindyrella1983

Idag är jag på RD 4 och jag har haft rätt mycket värk i magen och nedre delen av ryggen. Det gör mig orolig..... Det är ett år sedan vi gjorde förra försöket så jag minns inte hur jag kände då.

• Sindyrella1983

Har tjuvtestat med CB digital idag på RD 9 och fick Gravid 1-2 Solig Hoppas hoppas så nu att detta går vägen hela vägen! Hjärta
    Mina bröst slutade ömma igår, och jag har ordentlig molvärk och idag är det den dagen mensen skulle komma så jag är lite orolig fortfarande. Men jag är glad och hoppas verkligen! HjärtaHjärtaHjärta
    Har testdag på lördag så nu håller jag tummarna att det inte kommer någon blödning!

• Sindyrella1983

Tack =) Min man tycker att jag är lite knäpp som testat redan eftersom det är så tidigt.....och allt kan ju hända.

• Sindyrella1983
    Tyckaom skrev 2014-10-14 14:04:25 följande:

Stort grattis!! Var det en blastis eller en tredagars du plussade med så tidigt?

det var en blastocyst
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö