Nordic IVF Center Malmö
KUB gick jättebra!!! Bebisen var 6 cm och vi fick lägsta risken, 1 på 20000. Trodde vi aldrig vid min ålder. :D
KUB gick jättebra!!! Bebisen var 6 cm och vi fick lägsta risken, 1 på 20000. Trodde vi aldrig vid min ålder. :D
Solen skiner och jag känner mig taggad.
Har nu äntligen fått tid för återföring efter 5 månaders själslig vila efter missfallet. Det sker på tisdag 26/4 Så nästa vecka vid denna tiden är jag inne I ruvarfasen igen för 12.e gången sedan 2013.
Någon mer här inne som är på G I behandling? Vore trevligt att följas åt
Äntligen! Min eskimå överlevde upptining och nu ruvar jag äntligen på den lille. Nu börjar den tuffa tiden som ruvare....bara att vänta för inget jag sjölv kan påverka nu. Testdag 10 maj. Kram på er alla som kämpar!
Börjat bli lite låg redan..... Känner absolut ingenting magen. Sist hade jag tre hugg i magen rd2. Nu på rd3 snart rd4 ... immunförsvaret är lugnt vilket jag också tolkar som att blaston nog inte fäst.
Kände du något libra nu när du blev gravid? Å du målamitthjärta? Kändes det likadant med båda pojkarna?
Med mitt 1a barn fick jag en klassisk nidblödning. Min 2a grav nu i höstas fick jag inte det..men huggen i magen ..så det skiljer säkert från gång till gång på samma person? (Intalar jag mig)
Gina43: Grattis till pojken <3
Hcg på blod lägre än 1 idag. Ingen graviditet. Game over. Dags att bryta ihop o bilen hem....
Grukangrace vi är där också. Hade samtal med kliniken idag om olika alternativ för oss och råd och tips kring tex embryo donation eller bara äggdonation.
Ska ni göra er för någonstans? Pm gärna till mig. Kram!!
Håller med libra, spännande med äd :)
Var på vårt tul förra veckan, fick t.o.m se lillebrors ansikte i 3d helt magiskt. En kopia av sin storebror <3
Mom2012: Gör ni ÄD via kliniken i London, Grekland eller på annat håll?
Spännande :)