• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Libra1
    {#emotions_dlg.flower}Väntar på ny behandling: 
    Moolie
    ITM

{#emotions_dlg.flower} Spraystart:

{#emotions_dlg.flower} Sprutstart:
    24 Mars - Edison
    5 april - 
    Libra1

{#emotions_dlg.flower} VUL:
    31 mars VUL 1, 3 april VUL 2 - Edison
    11 april - Libra1

14 april - Libra1

{#emotions_dlg.flower} Äggplock:
    26 mars - Nassa
    7 April - Edison
    16-17 april - Libra1

Vecka 19 Bebis2014

{#emotions_dlg.flower} ET/FET:
    28 mars - Nassa
    9 April - Edison

Plus Testdag:
    14 april - Nassa

Gravid Gravida och BF:

{#emotions_dlg.flower} Antal försök:
    Libra1 - 5 (4 färsk, 1 FET där embryot inte klarade sig)
    Moolie - 1
    Bebis2014 -  5 färsk
  • Libra1

Får ta det när någon sitter vid datorn. :)

Då ses vi kanske på måndag. :P

• Nassa

börjar bli ganska nervös. Vaknade med mensvärk idag igen. Har så ont.... det var pytte lite blod i morse. Suck! Men jag försöker fokusera på vad sköterskan sa att det är vanligt med mens och jag inte ska oroa mig. Känner att jag skulle behöva ha min man hemma nu när jag måste iväg och byta däck både på bil och hästtransporten. Hua! Är så trött att behöva vara superkvinnan hela tiden! Jag ska inte testa förrän i morgon ska på fest idag och vill inte förstöra min kväll om det är negativt. Tack för att jag får skriva av mig här. 

Hur känner du dig Libra?
    kram till er alla!

• ITM

Nassa förstår hur du mår nu. Känslan innan man vet är så jobbig, man överanalyserar allt. Hoppas på positivt besked imorgon.

Hur mår du Libra1?
    Trevlig helg!

• Libra1

Nassa: Hoppas det inte är någon fara. Mensvärk kan man ha som gravid också och även lite blod. Hoppas det blir positivt imorgon.

• Libra1

Jag mår lite sådär just nu. Fick ett anfall av gallstenen i morse. Hoppas det var som den åkte ut.

Annars spänner det på bra i äggstockarna. Spännande! :)

• Nassa

Tack men att hålla tummar och tår verkar inte ha hjälp denna gång. Det var en klart minus på stickan. Har väl känt på på mig eftersom jag har haft blödningar. Tar ett nytt test på tisdag men inte för att jag är hoppfull. Det är bara att ta nya tag men det känns deppigt. Funderar på det där med blodproppar. Min mor hade mycket blodproppar och jag har haft små tromboser jag kanske ska tala med Pia/Sorana om det. Det blir väl sprutstart i maj igen men vet inte när. Jag har sagt att vi kör varannan månad och jag försöker inte tänka på pengar.... Min man jobbar utomlands och de pengarna går till behandlingarna. 

Några tips hur man bäst laddar om? Kan ju gärna inte gå ut och tröst shoppa ;)

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö